Mariola Bojarska-Ferenc 50+: zdrowie

Anna

Przez 25 lat pracy w mediach staje na „uszach”,  by zachęcać Polaków do życia w zdrowiu. Pokazuje Wam nowości w dziedzinie fitness, badania na temat odżywiania i nowe trendy. W końcu po 25 latach doczekałam się młodej, fajnej dziewczyny na rynku medialnym, sportowca, absolwentki AWF i dietetyczki, która chce kontynuować moją drogę. Anna Lewandowska wylała hektolitry potu w sali treningowej, więc z pewnością wie, co robi i o czym mówi. Jest świadoma,  że by przetrwać w tej branży, trzeba ciągle się rozwijać, uczyć. Samodoskonalenie ma we krwi, w końcu uprawia karate. Trzymam za nią kciuki! W swojej debiutanckiej książce „Żyj zdrowo i aktywnie” Ania podpowiada, jak rozpocząć zdrowy styl życia, prezentuje treningi i ciekawe, zdrowe przepisy. Spróbujcie i podzielcie się opiniami….

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Anna - BlogStar.pl

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Anna - BlogStar.pl

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Anna - BlogStar.pl

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Anna - BlogStar.pl

Obejrzyjcie też mój wywiad z Anią

http://pytanienasniadanie.tvp.pl/17481250/anna-lewandowska-zaraza-energia

 

 

Mariola Bojarska-Ferenc 50+

Najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce, która od 25 lat w mediach zaraża Polaków zdrowym stylem życia. Autorka programu SZTUKA ŻYCIA w TVP2 i cyklu w Pytaniu na śniadanie „Piękni i zdrowi po 40-stce”. Autorka książek: Cudowny Ruch -1996, Zatrzymaj Czas-2004 i Sztuka dobrego życia- 2012, DVD z ćwiczeniami, artykułów w prasie i filmu dla DREAMLINERÓW z ćwiczeniami zapobiegającymi zakrzepicy. Prowadzi szkolenia dla firm, konferencje, kongresy, imprezy, bale itp.

Ukończyła warszawską Akademię Wychowania Fizycznego, uprawiała gimnastykę artystyczną – należała do kadry narodowej. Jest trenerem fitnessu, dziennikarką i producentką telewizyjną.
Mariola Bojarska-Ferenc jest członkiem najważniejszych światowych organizacji fitness IDEA i ECA, reprezentuje Polskę na międzynarodowych kongresach dotyczących rozwoju fitness i zdrowia. Jest uczestniczką ok 40 Kongresów Światowych. Na kongresie w Paryżu wykładała na temat polskiego rynku Wellness i SPA jako wybitna specjalistka w dziedzinie WELLNESS. Od 25 lat prowadzi w telewizji programy propagujące aktywny wypoczynek i zdrowe odżywianie. Spopularyzowała w Polsce wellness, callanetics, pilates, drums alive, body ballance, jogę fit, zumbę i ponad 200 form ruchu.
Odznaczona przez Prezydenta RP Złotym Krzyżem Zasługi za promocje zdrowia i sportu w mediach.

7 komentarzy

Click here to post a comment

  • Jej wyraz twarzy, usmiech…wszystko sztuczne. Polki jej raczej nie polubia-# znalazla sie na rynku dzieki mezoei
    A Pani-Pani Mariolo juz podziekujemy!!!!!! EWKA RZADZI:-D!!!!!!!!

  • @ KingaS – moim zdaniem to raczej Pani Mariola robi nagonkę na Ewę – prawdę mówiąc nie wiem z jakiego powodu. Skoro wspiera i popiera Ankę L. to co złego widzi w Ewie Ch. Osobiście Chodakowska bardziej przypadła mi do gustu 😉 ale im więcej osób propagujący zdrowy trym życia tym lepiej, bo niestety nasze społeczeństwo chyli się ku złemu. Komputery, telewizja, osiadły trym życia, fast foody itp. dlatego tym bardziej powinno się wspierać i promować tych, który chcą to zmienić. 🙂

  • „Ania podpowiada, jak rozpocząć zdrowy styl życia, prezentuje treningi i ciekawe, zdrowe przepisy.” – taaa śniadanie za 40 zł.

    Ewa Chodakowska jak podaje propozycje przepisów to chociaż dla normalnych ludzi. Dziewczyna sama do wszystkiego doszła. Osiągnęła bardzo wiele – to ją Pani krytykuję bo widzi w niej konkurencję.

  • Ona jest nikim. Znana dzięki sławnemu nazwisku. I teraz nagle Wielka ekspertka, trenerka. Ewę pani krytykuje bo osiągnęła sukces, a anke pani chwali bo doskonale wie że żadnego sukcesu nie osiągnie, bo większość ludzi jej nie lubi i się śmieje z jej inteligentnych wypowiedzi itp. Pozdrawiam.

  • brawo pani Mariolo, jest pani otwarta i miła, a nie jaki pisze Chodakowska zawistna.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close