BlogStar -> Mariola Bojarska-Ferenc 50+ -> Bądź w formie

Bądź w formie

Jak zauważyliście od początku roku daję sobie w kość i to dosłownie. Staram się trenować regularnie, bo w naszym wieku nie ma przebacz. Każdy odpuszczony miesiąc ćwiczeń, podjadanie kończy się dodatkowym kilogramem. A po co?

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Bądź w formie - BlogStar.pl

Polecam Wam ćwiczenia w siłowni z obciążeniami, choć może czasami wydają się nudne, ale warto je uprawiać, bowiem zwiększają gęstość kości i zapobiegają osteoporozie. Ponadto proporcjonalnie rozbudowany gorset mięśniowy odmładza naszą sylwetkę. Mięśnie są również potrzebne w spalaniu naszego niechcianego tłuszczu.

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Bądź w formie - BlogStar.pl

Spróbujcie każde ćwiczenie powtarzać w seriach 3-4 po 20 powtórzeń, w zależności od wytrenowania organizmu. Kiedy nie starcza Wam sił, warto mieć przy sobie koleżankę czy trenera, który mobilizuje i reguluje tempo ćwiczeń. Wspierajcie się wzajemnie, fajnie jest ćwiczyć z kimś, kto dopinguje. Ja też to robię, Wojtek ”kat” nie spuszcza mnie z oczu. Zobaczcie jak pracuję nad pośladkami, przysiady, wypady, ćwiczenia z obciążeniem. Pośladki mają być twarde jak orzechy.

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Bądź w formie - BlogStar.pl

Do roboty Kochani, dołączcie do mnie. WARTO!

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Bądź w formie - BlogStar.pl

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Bądź w formie - BlogStar.pl

 

Komentarzy: 4 dla “Bądź w formie

  1. A ja straciłam motywację do ćwiczeń,bo tracę włosy!!!!mam straszną depresję z tego powodu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>