BlogStar w SPA Izabela Zwierzyńska - moim okiem, moda i uroda Polecamy Uroda

Efekt? Chudsza Pupa!

Uwaga! Post raczej dla Pań! Smile Przyznam się Wam szczerze – kompletnie nie znam się na zabiegach kosmetycznych, estetycznych etc. Do niedawna nie miałam pojęcia co to jest mezoterpia i chyba nawet dalej nie mam pewności… I mimo mojego zdrowego stylu życia i sportu, którym mi towarzyszy czasem czuję, że moje ciało nie wygląda tak, jakbym chciała. Oczywiście bez przesady. Nie jest źle. Jestem realistką. Jednak są takie okolice, z którymi walczę w sposób naturalny i efekty były niestety mizerne.

Izabela Zwierzyńska: Efekt? Chudsza Pupa! - BlogStar.pl

Piszę o tym, może dlatego, żeby usprawiedliwić swoją wizytę w Princess Academy (swoją drogą bardzo podoba mi się ta nazwa! Smile )

Izabela Zwierzyńska: Efekt? Chudsza Pupa! - BlogStar.pl

Spośród palety zabiegów wybrałam Proshock Ice. Działa to tak: najpierw Pani mnie zamraża (serio!) głowicą tajnego urządzenia, następnie smaruje moje ciało żelem do usg i używa czegoś co wygląda jak pistolet, który wydając śmieszne dźwięki wymierza coś w rodzaju niedotkliwych uderzeń w moje ciało.

Izabela Zwierzyńska: Efekt? Chudsza Pupa! - BlogStar.pl

Po co to wszystko? Najpierw zamrażane komórki tłuszczowe są pobudzane „pistoletem“ po to, by dotrzeć do wątroby i zostać usuniętymi. Efekt? Chudsza pupa! (choć do ciała modelek Victoria’s Secret wciąż mi daleko;) ). Naprawdę zobaczyłam różnicę i to po raz pierwszy.

Izabela Zwierzyńska: Efekt? Chudsza Pupa! - BlogStar.pl

Bo żaden drenaż, masaż ani kosmetyk nie przyniósł takich rezultatów! Wykonałam zaledwie 2 zabiegi i naprawdę rozważam kolejny. Zatem mój eksperyment z nieinwazyjną ingerencją na ciało został przez nie przyjęte bardzo zacnie. Mimo moich wcześniejszych uprzedzeń – wszystkim Paniom rekomenduję z lekkim sercem ;.)

Izabela Zwierzyńska

Aktorka, miłośniczka dobrej kuchni i ciekawych podróży. Kobieta z pasją, studentka Akademii Teatralnej w Warszawie. Popularność i sympatię widzów przyniosła jej rola Iwony Pyrki z „Barw szczęścia”.

9 komentarzy

Click here to post a comment

  • Dziewczyny, przepr za zwłokę w odp. A zatem: na pewno NIC nie boli 😉 Jest tylko zimno. W Princess Academy pierwszy zabieg kosztuję 1000 zł ale kolejny jest już tańszy. Najlepiej sprawdzić to osobiście bo pewnie wszystko zależy od obszaru ciała etc. Po 2 zabiegach naprawdę widziałam rezultat, chociaż chętnie wzięłabym kolejny 😉
    @wiki – dzięki ;*

  • Ja mialam juz zauwazalne rezultaty po 2 zabiegach aczkolwiek tak Karola pisze po 3 nie dalo sie juz dywagowac nad skutecznoscia zabiegu bo efekt byl mocno zauwazalny. Aczkolwiek duzo czytalam o tych metodach i skutecznosc zabiegu jest silnie powiazana z tusza- osoby bardziej otyle potrzebuja wieksza ilosc zabiegow w przypadku chudych kobiet po 1 zabiegu juz mozna miec efekt.

    Kama ja robilam sobie zabieg we Wroclawiu w Centrum Uroda i placilam za brzuch 800zł. (nawiasem mowiac az mi sie zrobilo milo jak zobaczylam, ze wsrod specjalistow Princess Academi jest Pani Dr Lelonkiewicz wlasnie z Centrum Urody)

  • Ja robiłam Proshock Ice, ale polecam Revital Celluform – mezokoktajl, który w połączeniu z Proshock Ice daje rewelacyjne efekty! Niestety jest ból (do zniesienia) przez 3 dni po zabiegu, ale naprawdę warto. Jest to zabieg wart swojej ceny zdecydowanie.

  • czy to na pewno nie boli? i czy 2 zabiegi wystarczą i ile kosztuje bo nie napisałaś

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close