Anna Popek – czas z córkami jest dla niej najcenniejszy

Anna Popek dziennikarka i prezenterka zeszłoroczny, zimowy urlop spędziła … w tropikach. Wraz z córkami, zamiast poddać się przedświątecznej gorączce prezentowo-sprawunkowej, wybrał się do słonecznej Sri Lanki.

„Po raz pierwszy pozwoliłam sobie na wyjazd w tak intensywnym czasie. Zwykle przed świętami biegam, załatwiam wiele sprawunków, uganiam się za prezentami, sprzątam mieszkanie, gotuje potrawy i co najmniej  kilka ciast,  więc kiedy przychodzą święta, to jestem już tak zmęczona, że mam ochotę zaszyć się w łóżku pod kołdrą udawać, że mnie nie ma (śmiech). W tym roku moje dorosłe już córki namówiły mnie na wyjazd. I to było najlepsze, co mogłyśmy dla siebie zrobić. Te kilka dni razem, tylko w swoim towarzystwie, bez pośpiechu i bez tych tysiąca spraw, które zostały w Warszawie, był dla mnie bardzo cenny. Dodatkowo zrobiłam sobie też wakacje od social-mediów – wspaniałe doświadczenie, polecam każdemu robić sobie takie wakacje. Na co dzień zdecydowanie za długo spędzamy czas przez monitorem smartfona.”

Panie mieszkały w uroczym hoteliku z basenem i robiły sobie lokalne wycieczki do najciekawszych, okolicznych atrakcji. „Bardzo mnie zaskoczył fakt, że Sri Lanka jest stosunkowo tania, jeśli chodzi o jedzenie czy publiczne środki transportu. Troszkę zwiedzałyśmy, byłyśmy w muzeum tsunami, ogrodzie botanicznym i na morskiej wyprawie na oglądanie delfinów, ale głównie rozmawiałyśmy, próbowałyśmy lokalnych przysmaków i ładowałyśmy baterie na słońcu. Wróciłyśmy tuż przed świętami, wypoczęte, naładowane dobrą energią, święta dzięki temu nabrały dodatkowego blasku.” relacjonowała Anna po powrocie do Polski.

Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl Edyta: Anna Popek - czas z córkami jest dla niej najcenniejszy - BlogStar.pl

Możesz również polubić

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.