Aleksandra Mikołajczyk - siła kobiecości

„Klimatyzowane” buty

Rozpoczęła się kalendarzowa jesień, w sklepach znikło już obuwie letnie, a na półkach zamiast klapek i sandałów pojawiły się kozaki i czółenka. Letnia pogoda z wysokimi temperaturami powoli odchodzi do lamusa, więc czas najwyższy rozejrzeć się za obuwiem, które będzie odpowiednie na zbliżające się chłodniejsze dni. W związku z tym z przyjemnością przyjęłam zaproszenie na prezentację nowej kolekcji obuwia marki Caprice na sezon jesień – zima, która niedawno odbyła się w Warszawie.

NOWE BUTY, 25 LAT DOŚWIADCZENIA

Buty Caprice po raz pierwszy odkryłam pół roku temu, kiedy miałam okazję zobaczyć wiosenno – letnią kolekcję tej marki, z której wybrałam kilka par w moich ulubionych pastelowych kolorach. Zachwyciło mnie wykonanie obuwia, jego jakość i obecna w nich klimatyzacja… 😉 Myślałam, że to nowość na polskim rynku, ale jak zaczęłam szukać informacji na temat producenta nowo wybranych butów, okazało się, że mój zachwyt nie jest przypadkowy, ale poparty ponad 25-cio letnim doświadczeniem. Dowiedziałam się, że firma Caprice z siedzibą w Niemczech założona została w roku 1990, a od 1994 obecna jest w Polsce… Caprice produkuje rocznie ponad 3.000.000 par butów, specjalizuje się w skórzanym obuwiu damskim, stworzyła i opatentowała m.in. system klimatyzacji OnAIR, który jest dostępny wyłącznie w butach marki Caprice.

1

BUTY ON AIR Z KLIMATYZACJĄ

„Walking on air” to hasło butów Caprice. Mówi się, że to obuwie z klimatyzacją. Jak to możliwe? Jak to działa? Czym jest technologia OnAIR? W poszukiwaniu odpowiedzi na te pytania zajrzałam na stronę producenta i tam znalazłam szczegółowe wyjaśnienie. Okazuje się, że nazwa OnAIR najlepiej i najkrócej opisuje opatentowaną przez Caprice technologię. Bazuje ona na podpatrzonej w naturze budowie „plastra miodu”, której zalety wykorzystuje się w lotnictwie i lotach kosmicznych. We wnętrzu buta umieszczona jest właśnie taka struktura w formie około 300 połączonych ze sobą ściankami małych zbiorniczków z powietrzem, które dzięki systemowi perforacji cyrkuluje w trakcie chodzenia, odprowadza wilgoć z buta, w lecie chroni przed przegrzaniem a w zimie przed chłodem od podłoża. Konstrukcja sprawia, że tylko około 30% powierzchni stopy opiera się na podłożu, a aż 70% jest wprost „zawieszone” w powietrzu! Nic więc dziwnego, że buty te są tak wygodne, a chodzenie w nich to czysta przyjemność.

2

Warto też wiedzieć, że w najnowszej kolekcji Caprice zastosowano po raz pierwszy specjalnie profilowane wkładki z systemem OnAIR, które w razie potrzeby można wyjąć. Takie rozwiązanie pomaga podwyższyć komfort w trakcie chodzenia, pozwala na ewentualne zwiększenie objętości buta oraz szybsze odparowanie wilgoci po zdjęciu obuwia. To jest super rozwiązanie, zwłaszcza, że często przy intensywnym chodzeniu i wysokich temperaturach nogi puchną. Może być to dokuczliwe zwłaszcza latem w Polsce, jak również w ciepłych krajach. Nic więc dziwnego, że zainteresowanie tą marką rośnie na całym świecie. Obuwie Caprice z powodzeniem sprzedawane jest nie tylko w całej Europie. Od ponad roku funkcjonuje sklep firmowy Caprice w Dubaju, marka znana jest w Ameryce i w Japonii, oczywiście również w Polsce. No cóż… na całym świecie mogą mieć takie buty – mam je też ja 🙂

3

DO SUKIENEK I DO SPODNI

Oddychające buty Caprice są idealne zarówno do sukienek, jak i do spodni, co widać na załączonych zdjęciach. 😉 Z doświadczenia wiem, że nie tylko ładnie wyglądają, ale też świetnie się sprawdzają podczas wakacyjnych podróży. Ja moich „różowych pantofelków i srebrnych tenisówek” nie oszczędzałam na wakacjach i schodziłam w nich niejedno chorwackie miasteczko. Dzięki nim moje stopy nie pociły się nawet w upale. Kolekcja wiosenno – letnia zdała egzamin. Teraz czas na „chodzenie w powietrzu” przez jesień i zimę w modnych i zgrabnych brązowych oficerkach.

Link do strony: www.caprice.pl

4

Aleksandra Mikołajczyk

Aktorka, prezenterka i kobieta branży mobile. Przedsiębiorcza i aktywna zaraża pasją i pozytywnym nastawieniem wszystkich, którzy ją otaczają. Miłość do sztuki łączy z pasją do nowych technologii i poza aktorstwem spełnia się w testowaniu smartfonów. Właścicielka grupy mediowej Moon Media, w obrębie której istnieją dwie telewizja internetowe – StartupTV.pl skierowana do młodych firm i 4tech.tv poświęcona nowym technologiom. Wśród codziennych obowiązków nie zapomina o pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej prowadząc autorski projekt – BajkOLAndia.

4 komentarze

Click here to post a comment

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close