BlogStar -> Mariola Bojarska-Ferenc 50+ -> Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test

Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test

Czym jest ta Kampania? Otóż Kampania  już od 6 lat zachęca Polaków do testowania się na obecność wirusa HIV, pokazując, że jest to naturalna czynność w trosce o nas i naszych najbliższych. Tym razem pod hasłem „Manifest 5.0: Chcemy całego życia!”. W kampanii wystąpili: Ewa Kasprzyk, Lidia Popiel, Grażyna Wolszczak, Andrzej Grabowski, Jacek Kawalac, Tomasz Lipiński, Piotr Polk oraz ja. Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl   „Manifest 5.0: Chcemy całego życia!” to kampania społeczna, która:

  • zachęca osoby po 50-tym roku życia do testowania się na HIV
  • promuje bezpieczny seks w każdym wieku
  • pokazuje seksualność osób po 50-tym roku życia jako naturalną część życia, dającą radość i satysfakcję
  • obala mity związane z seksem po 50-tce
  • promuje edukację seksualną dla osób dojrzałych.

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Finansowanie kampanii Projekt Test: Kampania jest finansowana z M•A•C AIDS FUND, międzynarodowego funduszu dzięki któremu na całym  świecie realizowane są projekty na rzecz walki z AIDS. Środki na te działania pochodzą ze sprzedaży specjalnie przygotowanej na ten cel limitowanej edycji produktów. Każda złotówka ze sprzedaży szminki i błyszczyka Viva Glam pomaga kobietom, mężczyznom i dzieciom dotkniętym HIV/AIDS. Ambasadorami Viva Glam byli m.in. Elton John, Mary J. Blige, Shirley Manson, Linda Evangelista, Christina Aguilera, Nicki Minaj, Lady Gaga, Ricky Martin, Rihanna. Najnowszą kampanię promuje Miley Cyrus. Inspiracją do stworzenia Manifestu było słynne przemówienie Zofii Nałkowskiej „Uwagi o etycznych zadaniach ruchu kobiecego” wygłoszone podczas Zjazdu Kobiet Polskich w 1907 roku. Młoda pisarka swoje emocjonujące wystąpienie zakończyła słowami: „Chcemy całego życia!”. Zdaniem Nałkowskiej równouprawnienie nie ogranicza się do kwestii politycznych i ekonomicznych – powinno objąć także sferę obyczajowo-erotyczną. Pisarka broniła prawa kobiet do rozkoszy. Tezy te nie straciły na aktualności. Co istotne, ich zasięg wykracza poza kontekst kobiecy. Obecnie grupą wykluczoną ze sfery erotycznej są osoby dojrzałe. Seks po pięćdziesiątym roku życia jest tematem tabu. Najwyższa pora to zmienić.   Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Limitowana edycja biżuterii. Marka BELLER stworzyła specjalną linię biżuterii dedykowaną kampanii Projekt Test. W jej skład wchodzą złote oraz srebrne naszyjniki i bransoletki z ręcznie wykonanymi kółkiem i trójkątem, symbolizującymi kobietę i mężczyznę, a także wzajemne relacje zachodzące między nimi – również te seksualne, które nawiązują do haseł „Manifestu 5.0″. Od 1.12 biżuterię można będzie nabyć w salonie marki BELLER przy ulicy Brackiej 1 oraz na stronie www.BELLER.pl. 40% dochodu ze sprzedaży biżuterii zostanie przekazane na zakup testów na HIV w ramach akcji „Projekt Test”. Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test - BlogStar.pl Manifest50  Wedle obiegowych opinii seksualność jest domeną ludzi młodych, a w pewnym wieku seks jest już tylko wspomnieniem. Dlatego my, osoby, które w bliższej lub dalszej przeszłości przekroczyły pięćdziesiątkę, postanowiliśmy obalić te złośliwe stereotypy. Czujemy się atrakcyjni, zdrowi i szczęśliwi. Jesteśmy dumni z naszej seksualności. Chcemy, aby dla wszystkich w naszym wieku seks był istotnym, satysfakcjonującym i pięknym elementem życia, bez wstydu i kompleksów. Mówmy otwarcie o naszych potrzebach i fantazjach. Dzięki temu życie będzie ciekawsze i pełniejsze.

  1.  Seksapil to stan umysłu.Atrakcyjności seksualnej nie mierzy się wiekiem. Najlepszym  afrodyzjakiem jest zadowolenie z życia.
  2.  Bliskość to więcej niż pocałunek w rękę. Każdy lubi i powinien czasem zaszaleć.
  3.  Seksualność lekceważy stereotypy.To, jak będzie wyglądało nasze życie seksualne, zależy wyłącznie od nas. 
  4.  Z seksu się nie wyrasta. Aktywność erotyczna nie zależy od metryki. Na czerpanie radości z seksu i odkrywanie nowych rzeczy zawsze jest właściwa pora.
  5.  Seks nie zna tematów tabu. O naszych  potrzebach  powinniśmy  mówić własnym  głosem.  Nic  tak skutecznie  nie zabija pożądania, jak lęk i kompleksy. 
  6.  Edukacja seksualna dla zaawansowanych.Bo na naukę nigdy nie jest za późno.
  7.  Wiek nie gwarantuje bezpieczeństwa. Prezerwatywa tak. Bezpieczeństwo nasze i naszych  partnerów to gwarancja beztroskiego, udanego seksu. Prezerwatywa to nie tylko antykoncepcja.
  8.  Test na HIV. Każdy się testuje. Nie ma dobrego i złego seksu.  Jest tylko seks bezpieczny i niebezpieczny. Wiek nie ma tu nic do rzeczy.

Przeczytajcie zobaczcie więcej w GALI już 1 GRUDNIA 2014. Niebawem pokaże również spot reklamowy, który ukaże się w TV.
http://youtu.be/H0PFnTOjAFg

Komentarzy: 3 dla “Kochani wzięłam udział w Kampanii Projekt Test

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>