BlogStar -> Julia Wróblewska -> Modowe zakupy

Modowe zakupy

Siema! Jak wiecie, niedługo zbliża się premiera drugiej części „Listów do M” Macieja Dejczera, w którym gram jedną z ról. Z tej okazji postanowiłam wybrać się na poszukiwania odpowiedniej kreacji.

Najlepszym wyborem okazało się moje ukochane i niezawodne Mohito. Mówiłam już kiedyś, że uwielbiam ten sklep? Marka Mohito nigdy mnie nie zawiodła. Zawsze znajdę tam to, czego potrzebuję – zarówno na wielkie wyjścia, gale czy premiery, jak i rzeczy potrzebne mi na co dzień. Uwielbiam elegancki styl z lekka nutą casualu, a to właśnie jest styl Mohito.

Będąc w sklepie uzupełniłam swoją szafę o kilka kompletów, które będą pasować mi nie tylko na premierę, ale również na takie mniej spektakularne wyjścia oraz ubrania typowo casulaowe, na co dzień. Zgadnijcie, który komplet jest moim ulubionym? Piszcie w komentarzach :)

Oto kilka zdjęć z dzisiejszego dnia :))

julka-wroblewska-mohito_9738 julka-wroblewska-mohito_9717 julka-wroblewska-mohito_9735 julka-wroblewska-mohito_9737 julka-wroblewska-mohito_9742 julka-wroblewska-mohito_9751 julka-wroblewska-mohito_9758 julka-wroblewska-mohito_9761 julka-wroblewska-mohito_9763 julka-wroblewska-mohito_9782 julka-wroblewska-mohito_9784 julka-wroblewska-mohito_9789 julka-wroblewska-mohito_9797 julka-wroblewska-mohito_9805 julka-wroblewska-mohito_9808 julka-wroblewska-mohito_9812 julka-wroblewska-mohito_9820 julka-wroblewska-mohito_9823 julka-wroblewska-mohito_9830 julka-wroblewska-mohito_9836 julka-wroblewska-mohito_9841 julka-wroblewska-mohito_9854 julka-wroblewska-mohito_9859 julka-wroblewska-mohito_9873 julka-wroblewska-mohito_9878 julka-wroblewska-mohito_9904

Komentarzy: 22 dla “Modowe zakupy

  1. Ulubiona? Hmmm….. Sukeinka w kropki, albo bluzka w kropki i szara spódnica albo ten biały sweterek :) Pięknie :*

  2. Myślę że mohito 9805. Ale we wszystkim Ci ładnie masz naprawdę fajne ciuchy. Żal mi tych co Cie obrażają i niedoceniają twojego ubioru. Naprawdę super POZDRAWIAM Adi

  3. Fatalne kreacje. Kobieto, kto Ci je wybierał? Jeżeli sama to doradzaj się osób znających na modzie w co się ubierać, a jeżeli to reklama to lepiej się tak nie ubieraj, serio. Zupełnie Ci one nie pasują. Wyglądasz w nich tragicznie.

  4. Ogólnie stylizacje bardzo fajne, ale w tej czarnej sukience w gwiazdki wyglądasz okropnie. Wiem, że teraz wszystkie Twoje fanki mnie za to znienawdzią, ale takie jest moje zdanie. Nie podoba mi się też połaczenie koszuli w kratkę z tą spódnicą.Masz dopiero 17 lat i proszę nie ubieraj się jak kobieta po 30. roku życia. Jesteś jeszcze młoda i radzę Ci z tej młodości korzystać i nie postrzać się ubraniami.

  5. Julcia cudne kreacje :* Ale ładnemu we wszystkim ładnie <3 Ja myśle że tobie się najbardziej podoba ten komplet szara spódniczka z białą bluzką w serca albo żółta spódniczka z czarną bluzką we wzorki <3 Mi najbardziej podoba się ten komplet z szarą spódniczką który już wymieniałam i ta koszula w kratę że spodniami dżinsowymi we wzorki :****

  6. Wow wszystkie kreacje są super <3 myślę ze najbardziej podoba ci się kreacja ta w żółtej spodniczce ? Zgadlam ? XD

  7. Wow wszystkie kreacje są super <3 myślę ze najbardziej podoba ci się kreacja ta w żółtej spodniczce ? Zgadlam ? XD

  8. Mi sie nie podoba.ta sukienka na ramiarzkach i te spodnie z obrazkami. A ta spudniczka zolta to uniej sukienka jako bluzka. A ty to wszystko kupilas a jak tak to ile zato wszystko kupilas. I jeszcze jedno pytanie jaki twoja siostra ma numer buta

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>