Rafał Brzozowski - moja muzyka

Mój Czas

Witajcie Kochani. Od mojego ostatniego wpisu minęło trochę czasu. Jeśli zastanawialiście się zatem, co u mnie słychać, to teraz mogę już powiedzieć, że był to dla mnie bardzo intensywny czas. Trwały ostatnie prace nad moim drugim solowym albumem, którego premiera odbędzie się 30 września w całym kraju, a singiel promujący ten album nosi nazwę „Linia Czasu” . Premiera singla odbywa się właśnie w dniu dzisiejszym w serwisach internetowych i na youtube.

Rafał Brzozowski: Mój Czas - BlogStar.pl

Pierwszym utworem z nowej płyty był cover zespołu Ziyo Magiczne Słowa, który został niesamowicie entuzjastycznie przyjęty przez odbiorców. Piosenka znalazła się w czołówce najczęściej granych singli w kraju!!

Kolejny utwór to polska wersja hymnu na Mundial w Brazylii  „The Word is Ours” czyli „Świat jest nasz”, którą nagrałem dzięki współpracy z Coca Cola Polska i chociaż nie gościł on często na antenach radiowych to na koncertach robi furorę. Dzięki gorącym południowym rytmom zabawa jest zawsze niesamowita.

Teraz kolej na najnowszy singiel pt :„Linia Czasu” Zdjęcia do tego klipu jak i cała sesja na płytę zostały zrobione na Majorce. Pisałem już kiedyś o moich krótkich wakacjach na tej wyspie. Zainspirowały mnie one do realizacji właśnie tam planu zdjęciowego. Realizacja nie była dla mnie łatwa. Pewnie myślicie, że leżeliśmy z ekipą na plaży i robiliśmy sobie w przerwach zdjęcia. Wink Nic z tych rzeczy. Wstawaliśmy około 5 rano, a czasem nawet i wcześniej, żeby zdążyć na wschód słońca. Wtedy mieliśmy najlepsze światło do zdjęć, potem czekaliśmy przeglądając materiał na sesję wieczorną i to samo o zachodzie słońca. Powodowało to takie przestawienie organizmu, że w dzień musiałem odsypiać i tyle z mojego leżenia. No nic, ale cel uświęca środki.

Rafał Brzozowski: Mój Czas - BlogStar.pl

Efekt jest znakomity, po raz pierwszy w klipie jeżdżę motocyklem Harley Davidson 103, wspaniała maszyna. Jazda takim sprzętem to prawdziwa przyjemność, ale rano 4:30 na drugi koniec wyspy, żeby zdążyć na wschód słońca, no to już się robi wyprawa. Do tego mogłem popływać wynajętą łodzią, a przyznam się Wam, że ceny tam w sezonie są po prostu z kosmosu, no ale cóż,  trzeb spróbować, bo zdjęcia są tego warte.

Cały klip oparliśmy na zasadzie pięknych widoków, których w tym miejscu nie brakuje, jest to opowieść o pogoni za  szczęściem, za chwilą wytchnienia, za czasem dla siebie, chciałbym wszystkich zachęcić do refleksji nad przemijaniem i tym, co dzieje się aktualnie. Może czasem szukamy nie wiadomo czego, a potem nie zdajemy sobie sprawy, że nasz najlepszy czas mija.

Autorem tekstu jest ponownie Marek Kościkiewicz, muzykę napisał Wojtek Wójcicki, całość wyprodukował Przemek Puk. Piosenka ukaże się na moim albumie w dwóch wersjach. Rozszerzonej i skróconej jako Radio Edit. Jeśli chodzi o tytuł albumu to ogłosiliśmy konkurs wspólnie z wytwórnią Universal na jego nazwę. Przyszło setki, jak nie tysiące propozycji. Wspaniałych i zaskakujących, ale to pomysł Magdy Wachnik został wybrany jako najbardziej adekwatny do sytuacji w jakiej jestem. Magda wygrała wyjazd na plan zdjęciowy wraz z koleżanką i pomimo aury, która nie rozpieszczała, bo akurat padał deszcz, to myślę, że dziewczyny  bawiły się świetnie. Wink

Rafał Brzozowski: Mój Czas - BlogStar.pl

Album„Mój Czas” to cały wolny czas jaki poświęciłem na realizacje tego albumu, pomiędzy Tańcem z Gwiazdami, licznymi programami, festiwalami i trasą koncertową, która była niezwykłą w tym roku. Te spotkania z fanami dają mi otuchy i uskrzydlają do dalszej pracy i działania.  Znajdziecie na płycie dziesięć utworów, dwa z nich już dobrze znacie, teraz kolej na następne.

Zatem zapraszam serdecznie na fotorelacje z planu i  oczywiście na premierę na Blog Starze.

Przed Wami,  „Linia Czasu” Pozdrawiam!!!!

Rafał Brzozowski

Wokalista, muzyk, były zapaśnik, piłkarz w Reprezentacji Artystów Polskich. Furtką do kariery okazał się udział w programie „The Voice of Poland”. Jego piosenka „Tak blisko” stała się największym przebojem 2012 roku i zwyciężyła w kategorii „Przebój roku” w plebiscycie Eska Music Awards. Zdobył Srebrny Samowar na Festiwalu Piosenki Rosyjskiej. Jego czas wolny wypełniają treningi i podróże.