Julka Wróblewska - lifestyle

Piana Party i inne wakacyjne atrakcje

Jak wam wcześniej wspominałam, część tegorocznych wakacji spędziłam w Hiszpanii, a dokładniej w imprezowym Lloret De Mar 🙂 Muszę przyznać, że była to jedna z lepszych wycieczek do tego kraju w moim życiu 🙂 Pierwszy raz miałam całkowicie wolną rękę co do tego, co mogłam robić, więc łatwiej było mi poznać kulturę Katalonii. Szybciej „łapałam prędkość” w języku i uczyłam się topografii okolicy.

Wyjechałam tam z moim przyjacielem (tak, przyjacielem :)) Kosperem i razem byliśmy ambasadorami Obozów Młodzieżowych. Na ten obóz mieli szansę pojechać z nami nasi fani 🙂 Czy ktoś z Was był tam z nami? Jeśli tak, dajcie znać w komentarzach ^^

Podróż minęła nam szybko, ponieważ lecieliśmy samolotem. Zawsze jeździłam tam autokarem, więc dziwnie było mi wysiąść po 3 godzinach i być już w Barcelonie.

Potem z lotniska odebrał nas przemiły pan Rysio, który zawiózł nas prostu do hotelu. Kosper sobie u niego przeskrobał (haha). Zostawił telefon w aucie i musieliśmy czekać aż do 3 w nocy, żeby go odebrać. W tym czasie poznaliśmy kilka osób z poprzedniego turnusu i wyszliśmy z nimi na miasto, bo jak wiadomo, Lloret żyje nocą 🙂

Kolejnego dnia dojechała do nas moja kuzynka Daria i następne dni upływały nam na plaży, w basenie i na mieście wraz z kilkoma osobami z obozu, które serio polubiłam. U nas w hotelu mieszkało 20 osób z obozu, a w hotelu obok – około 170! Ale często do nich chodziliśmy. Mieliśmy tam aqua zumbę i jeszcze większy basen, więc kąpaliśmy się z nimi.

Wieczorami chodziliśmy do klubu Tropics:) Wracaliśmy koło 4 rano, więc raczej nie byliśmy zachwyceni faktem, że śniadanie było do 9:45 🙁 Ale zabawa tam była świetna, to muszę przyznać. W środku wycieczki złapałam niestety gorączkę 🙁 Razem z nią pojechałam na Beach Party, czyli dosłownie imprezę na plaży. Były tam trampoliny, banan (taki wiecie, jak u nas nad Bałtykiem ), motorówka i atrakcje na lądzie 🙂 Na szczęście gorączka odpuściła, więc przejechałam się motorówką i poskakałam do wody.

Kolejną atrakcją było wieczorne „The Voice of Spain”. Obozowicze mieli szansę walczyć o wejście na Sandance (o którym zaraz opowiem ) pod czujnym okiem „surowych” jurorów, czyli nas 🙂 Powiem szczerze, że bycie jurorem też jest trudne!!!
I właśnie… Jeszcze Sandance. Czyli taka typowa amerykańska impreza na basenie. Było niesamowicie:) Przyjechali wtedy jeszcze inni ambasadorzy (Littlemoonster96 oraz Zdrójkowscy), więc spędziliśmy również z nimi te kilka dni. I największa atrakcja Sandance…

Puszczali na nas pianę z armaty, a następnie oblewali wodą (czyli zmusili nas w końcu do kąpieli haha ). Fajne przeżycie, serio…
A dwa dni później, niestety, musieliśmy wrócić do Polski. Ale.. właśnie, ale… Czy mogłoby się obejść bez pomylenia czegoś? Nie da się. Tak… spóźniliśmy się na samolot >.< Jednak następnego dnia byliśmy już w Warszawie:)
I tak minęła mi wycieczka… Moim zdaniem była świetna. Jeśli za rok znów będę poproszona o bycie ambasadorką (choć po akcji z samolotem nie wiadomo… haha), to na pewno się zgodzę:) I musicie tam ze mną jechać! Bardzo polecam, wybawiłam się za wszystkie czasy 🙂 Dobra atmosfera, świetni obozowicze oraz najlepsi opiekunowie pod słońcem!!!
Lloret odwiedzę pewnie jeszcze nie raz:)

Julka Wróblewska

Julia Wróblewska

Julia Wróblewska to jedna z najpopularniejszych gwiazd w polskim kinie. Na dużym ekranie, zadebiutowała jako siedmiolatka w filmie "Tylko mnie kochaj", a potem szybko posypały się kolejne role. W serialu „Determinator” zagrała Julkę, w „Naznaczonym” Natalkę, świetnie poradziła sobie w rolach filmowych m.in. w „Listy do M” czy „Och, Karol 2”. Wzięła udział w popularnych show" Celebrity Splash" oraz "Dancing With the Stars. Taniec z Gwiazdami". Obecnie można ją oglądać w serialu "M jak miłość", gdzie gra Zosię.