BlogStar -> Rafał Brzozowski -> Po raz pierwszy w smokingu czyli historia nowego teledysku

Po raz pierwszy w smokingu czyli historia nowego teledysku

Witajcie Kochani,
minęło trochę czasu od mojego ostatniego wpisu, ale to dlatego, że ciągle coś się dzieje w moim życiu. Ostatnio nieustannie się przemieszczam, ale też zacząłem prace nad nową płytą, co pochłania mój wolny czas. Do tego niedługo ukaże się moja świąteczna piosenka, więc ostatnio mam bardzo pracowity czas. Właśnie dlatego robię ten wpis, żeby pokazać Wam część efektów tej pracy.Nagrałem teledysk do piosenki „Nie mam nic”. Piosenkę tę napisał Marek Kościkiewicz, który jest także autorem „Tak blisko”. Wracam więc do sprawdzonej współpracy, ale w nowej aranżacji Przemka Puka. To nowe brzmienie powstało na bazie piosenki wyprodukowanej w 2011 roku przez Rafał Paczkowskiego. Wokale i niektóre ślady zostały te same, tak więc mamy taki remix, jednakże dość różniący się od oryginału. Ten pierwowzór był grany dwa lata temu w serialu „Barwy szczęścia”, więc może niektórzy z Was kojarzą już ten utwór. Jest to dla mnie niezwykła satysfakcja, kiedy dowiaduję się, że ta piosenka zajęła 2 miejsce w liście przebojów Radia ZET, ostatnio tak wysokie miejsce miałem z singlem „Tak blisko”, a „Za mały świat” dotarł do 4 tej pozycji tej listy. Widzę, że moja propozycja na jesienno-zimowe wieczory przypadła Wam do gustu. Happy jestem :)))))

Rafał Brzozowski: Po raz pierwszy w smokingu czyli historia nowego teledysku - BlogStar.pl

Tyle o piosence, a teraz o klipie. Zdjęcia powstały dzięki uprzejmości Pana Darka Banaszka i jego Restauracji Borodino (swoją drogą logo RB tej restauracji, mówi Wam to coś?) w Nowym Dworze Mazowieckim niedaleko lotniska Modlin. To moja rodzinna miejscowość, dlatego tym bardziej się cieszę, że moja lokalna społeczność wspiera mnie w działaniach artystycznych. Historia jest jak najbardziej z życia wzięta, czyli dwoje ludzi żyjących w pewnej relacji, zafascynowanych sobą spędza wspaniały wieczór w romantycznej scenerii Restauracji Borodino. Niestety, następuje nieprzewidziana wymiana zdań, która prowadzi do wielkiej kłótni. Dziewczyna ucieka luksusowym autem, facet zostaje sam. Ona nie odbiera od niego telefonu, on jest załamany. Jakie to prawdziwe:). Wielokrotnie takie właśnie sytuacje prowadzą do wielkich spięć w życiu codziennym. Z niewielkiej kłótni, robi się prawdziwa awantura, która czasem kończy się rozpadem związku, „kiedy ogień miłości zgasł”, jak mówią słowa piosenki. No cóż, takie to życie przewrotne. Ekipa realizacyjna, to ta sam firma, która zrobiła znakomity klip do piosenki „Za mały świat”. Kobiece oko operatorskie wychwytuje świetne momenty i dzięki temu klip jest prosty, ale zdjęcia jakościowo znakomite.

Rafał Brzozowski: Po raz pierwszy w smokingu czyli historia nowego teledysku - BlogStar.pl

To wszystko jest dokładnie przemyślane  wierzę, że może się widzowi spodobać. Bardzo dziękuję z tego miejsca dziewczynom za realizacje!!! Trzeba też powiedzieć, że modelka, która zagrała główną rolę, wyglądała zjawiskowo i bardzo jestem jej wdzięczy za chęć współpracy przy klipie. Z ciekawostek mogę Wam powiedzieć, że nigdy wcześniej nie występowałem w smokingu, także jest to mój totalny debiut. Jednak w takiej scenerii czułem się znakomicie. Obecnie, jak wiecie jestem w podróży, gram koncerty, więc z pewnością krótka relacja z tych wyjazdów również się ukaże na łamach BlogStara.
Wszystkiego dobrego dla WAS!!!

Rafał Brzozowski: Po raz pierwszy w smokingu czyli historia nowego teledysku - BlogStar.pl

Foto: Agata Grymuza

Komentarzy: 20 dla “Po raz pierwszy w smokingu czyli historia nowego teledysku

  1. Wspaniała piosenka i świetny teledysk 😀 Szukałam właśnie czegoś jak powstał. Świetnie, że społeczność z której pochodzisz, wspiera Cię w działaniach 😀
    Pozdrowienia z przyległego do Nowiaka Kazunia 😉

  2. no właśnie ma dużo fanek, a nie fanów., bo naiwność i głupota kobiet, często nie znają granic..

  3. ogólnie mówiąc: ” Przerost formy nad treścią”;) ale niech mu tam będzie, widać że chłopak się stara jak może..;)))

  4. bylam na koncercie w Londynie i nie zauwazylam,zeby Rafal mal malo fanek…nie musi zmieniac rodzaju muzyki. poza tym mysle,za az tak bardzo o to nie dba

  5. Rafał jesteś boski mój tata też ma na imię Rafał i jestem z tego bardzo dumna KC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Moze nie jestes zlym wykonawca ale trochę za duzi tej sztucznosci ale Presley. Te miny nie pasują do ciebie. Dla mnie za malo faceta w facecie. Ale zycze powodzenia

  7. Prawda jest taka, że piosenka ” nie mam nic” jest najgorsza z tych które do tej pory można było usłyszeć w Pana wykonaniu… to b. dziwne, że znalazła się na 2 miejscu! ciekawe jakim cudem??….a na zdjęciach brakuje zdecydowanie naturalności. Wg mnie za dużo tej sztuczności na pokaz…;)

  8. teledysku jeszcze nie widziałam, ale nie mogę się go już doczekać. w smokingu wyglądasz wspaniale! pozdrawiam!

  9. ehhhh i jak tu go nie kochać ???? no poprostu się nie da przystojny uroczy super śpiewający grający romantyczny facet zazdroszczę jego dziewczynie i to bardzo ale słodko już nie mogę się doczekać drugiej płyty i teledysku do nie mam nic <3 <3 <3

  10. Rafał, gdybyś śpiewał rocka, czy pop-rock’a.
    To mógłbym nawet się zastanowić, czy cię słuchać. Jestem przed 40. więc nie jesteś w moim klimacie. Ale jesteś ciekawym artystą.

    Spróbuj sił w rocku, a nuż przybędzie fanów/fanek.
    :)

    Zdjęcia super.

  11. Kamińska Katarzyna

    Ja już widziałam teledysk na esca tv. Jest rewelacyjny, a Rafał wygląda obłędnie. Pozdrawiam. Kaśka. :-*

  12. Kolejne zaskoczenie, wyglądasz obłędnie. Nie mogę się doczekać teledysku. Błagam, niech będzie szybko!!!!:)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>