BlogStar -> Agnieszka Kaczorowska -> Podsumowanie

Podsumowanie

Przyszedł czas na podsumowanie:

 77 dni bieżącego roku.

 11 tygodni wszystkich przygotowań.

 7 odcinków na żywo, czyli 7 wspaniałych piątków w studio.

 

Mój czas w 2 edycji Tańca z Gwiazdami w Polsacie dobiegł końca. Pytacie czy będzie kolejna edycja? Zobaczymy.  Wiem, że kiedyś musiał nadejść moment, że moja para pożegna się z programem, ale nie obyło się bez łez wzruszenia. Nie jestem załamana. To nie porażka. To ogromny sukces. To była wyjątkowa przygoda. Właśnie się skończył cudowny rozdział mojego życia i popłynęły łzy, że to już koniec.

Agnieszka Kaczorowska: Podsumowanie - BlogStar.pl

Przekładam jednak kolejną kartkę i zaczynam pisać następną część swojej książki. Może będzie jeszcze lepsza niż poprzednia? To zależy ode mnie.

 Zanim jednak ruszę z ogromną energią drogą, którą jest życie, to zrobiłam przystanek i jestem nad morzem. Polskie morze od zawsze mnie odpręża i daje wolność mojemu umysłowi do tego, aby pomyśleć, zresetować się, pobyć z samą sobą. Po tak intensywnym okresie jest to niezwykle ważne. 

Agnieszka Kaczorowska: Podsumowanie - BlogStar.pl

Wiem, że czekacie na moje słowa dotyczące tego, że odpadliśmy, na moją ocenę programu, produkcji czy tańca Rafała lub innych par. Zatem kilka słów…

 Jestem szczęśliwa, że dostałam szansę pokazania moich umiejętności w Tańcu z Gwiazdami. To fantastyczne, że mogłam się również wykazać jako trenerka. Zdobyłam wiele nowych umiejętności, co jest naturalne, gdy pracujesz nad czymś nowym. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, a tu miałam do tego wiele sposobności. Cieszę się, że dostałam do pary Rafała Maślaka, z którym się świetnie dogadywałam. Był, jest i będzie wspaniałym kolegą. Tylko kolegą. To bardzo ważne się zgrać, bo taniec wymaga od nas wiele zbliżeń i czułości, a gdybyśmy nie odbierali na podobnych falach, to nie zaszlibyśmy tak daleko. Ciekawe, kto przejmie po nas brzemię romansu? O kimś w końcu trzeba pisać! Wink

Agnieszka Kaczorowska: Podsumowanie - BlogStar.pl

Mimo ogromu pracy, jaki w to włożyliśmy, to zawodowego tancerza raczej z Rafała nigdy bym nie zrobiła. To nie jego bajka. Jestem jednak zadowolona, że nigdy nietańczący wcześniej strażak, zaczął się nieźle ruszać na parkiecie Tańca z Gwiazdami. Szkoda, że nie mogliście go zobaczyć w akcji na próbach, bo gdy przychodził live, to trochę zżerała go trema.

 Według mnie najlepszy taniec zaprezentowany przez Rafała to walc wiedeński (odc. 5). Był to występ, kiedy Rafał wszystko zatańczył bez żadnej pomyłki. W dodatku niezwykle wygodnie tańczyło mi się z nim standard… Szkoda, że nie mieliśmy więcej okazji.

Szkoda też, że nie potańczyliśmy dłużej, ponieważ moja inwencja twórcza dopiero się rozkręcała. Uważam, że dwa ostatnie show, czyli szachy z Mateuszem (odc.6) i Barbie z Kenem (odc.7) to moje dwa najlepsze pomysły… i już miałam kolejny. Ciekawe, czy go ktoś teraz wykorzysta, czy będę mogła go zrealizować w kolejnej edycji, jeśli taka powstanie…i ja w niej będę tańczyćSmile.

 Oczywiście, gdyby nie sztab ludzi, którzy przygotowują ten program, to moje pomysły nie miałyby żadnej racji bytu. Ta wspaniała ekipa potrafi zdziałać cuda i spełnić najśmielsze oczekiwania! Dziękuję CAŁEJ ekipie produkcyjnej za Wasze dzieła, ale też za atmosferę, którą tworzycie. Uwielbiałam z Wami pracować, rozmawiać, widywać się, przebywać. Ten show jest tak dobre i ma taką oglądalność dzięki Wam!

 To, że mogliśmy się z Rafałem tak pięknie, jak piszecie (za co dziękuję Smile ), zaprezentować, to zasługa Malwiny Wędzikowskiej i jej sztabu kochanych pomocników. Te stroje to najwyższa półka! Mimo że jest z nimi w ciągu tygodnia najwięcej zamieszania, to dają największy efekt. Wiem, jak wiele przy nas pracy, ale za to jaka satysfakcja, gdy coś wyjdzie tak genialnie jak na przykład moja i Mateusza korona. Tutaj dodam, że Ci kochani ludzie siedzieli do 4 w nocy w czwartek przed programem, aby ozdoby dla króla i królowej wykleić kamieniami. Dziękuję to za mało! Jestem Wam za wszystko z całego serca wdzięczna.

 Agnieszka Kaczorowska: Podsumowanie - BlogStar.pl

Podziękowania należą się też cudownym makijażystkom i fryzjerom. Nawet sobie nie wyobrażacie, jaki sztab ludzi tam przy nas pracuje w piątkowe popołudnia. Ja szczególne ucałowania wysyłam do wspaniałej Eli Mazurek, która przygotowywała mnie przed większością występów, ale także Kindze Szewczyk i Kasi Zaremba, które równie piękne dzieła stworzyły na mojej twarzy. Dziewczyny, jesteście najlepsze! Za cuda na mojej głowie odpowiadał Wojtek Stasiak i to jemu należą się gratulacje, bo dużo mam tego na głowie, więc i do zrobienia jest wiele, ale efekty cudowne. Dzięki!

Agnieszka Kaczorowska: Podsumowanie - BlogStar.pl

 Nie mogę też pominąć całej ekipy tancerzy, którzy niezwykle ciepło przyjęli mnie w swoje szeregi. Mam nadzieje, że coś razem jeszcze podziałamy!

 Mogłabym tu jeszcze wymieniać i wymieniać, ale mam nadzieję, że moją postawą i zachowaniem wobec wszystkich dałam odczuć, że bardzo lubię tworzyć to show razem z Wami, że mam przy tym dużo radości, że bardzo szanuję pracę każdego z osobna i że jestem pod wrażeniem profesjonalizmu jaki prezentujecie.

 Przyjemną atmosferę tego programu tworzą ludzie. To dzięki wszystkim, którzy się angażują w produkcję tego show, wyzwala się energia, którą przekazujemy publiczności, widzom przed telewizorami. Oglądając Taniec z Gwiazdami w telewizji nie rozumiałam jego fenomenu w Polsce i na całym świecie. Teraz już rozumiem. To pasja ludzi go tworzących. To kreatywność. To chęć zrobienia czegoś wyjątkowego. To pragnienie zrobienia każdego odcinka jeszcze lepiej. To atmosfera. To przyjaźnie. To wspaniałe osobowości. To zabawa. To miłość do tańca. Przede wszystkim to jednak LUDZIE.

Agnieszka Kaczorowska: Podsumowanie - BlogStar.pl

 Trzymam teraz kciuki za dosłownie WSZYSTKICH, którzy pozostali w programie. Przede wszystkim za to, aby do końca i bez względu na wszystko się świetnie bawili. Mam nadzieję, że nie wtargnie się tam jakaś chora rywalizacja, tylko wszystko pozostanie rozegrane na kartach zabawy. To nie turniej tańca sportowego. To show rozrywkowe, które ma dostarczać emocji, uśmiechu i pozytywnej energii oglądającym. Tak to traktuję i mam nadzieję, że oglądając odcinki z moim udziałem, mieliście takie odczucia. Jeśli tak, to zadanie wykonane.Smile

 Z całego serca pragnę podziękować za WSZYSTKIE wiadomości jakie dostałam od Was po ostatnim programie. To niezwykle miłe. Nie smućmy się ! Spotkamy się jeszcze 14 listopada podczas odcinka finałowego!

 Agnieszka Kaczorowska: Podsumowanie - BlogStar.pl

fot. Aga Taukert Photography

Oddając się jeszcze relaksowi i planując kolejne działania,

pozdrawiam Was serdecznie,


Aga

 

 

 

 

Komentarzy: 10 dla “Podsumowanie

  1. Aguś, NIE ! NIE NIE !

    z całej sympatii do Ciebie ale ANI te szare buty ani te rajstopy nie pasują do całej stylizacji ! nie wspomnę o torebce

  2. Uwielbiałam piątki :-) czekałam cały tydzień żeby was oglądać :-) szkoda że już was razem nie zobaczymy:-(:-( smutno :-( znam cie tylko z telewizji ale czytałam wpisy na twoim blogu i dało sie odczuć tą pozytywną energie zawsze sie uśmiechasz i nie poddajesz i jesteś taką normalną dziewczyną nikogo.nie udajesz jesteś sobą. Nie zmieniaj sie a napewno znajdziesz w życiu swoje prawdziwe szczęście :-) A co do twojej znajomości z Rafałem szkoda że TYLKO KOLEGA jest całkiem fajnym chłopakiem no i przystojniejszego już w polsce nie znajdziesz a może i na świecie 😀 😉

  3. Agnieszka miała na myśli, że nie mają romansu, że są po prostu dobrymi kolegami i tworzą zgraną ekipę :) Mogła użyć słowa przyjaciel, ale może dla niej te słowo jest zbyt ważne i nie nazywa nim każdego kogo juz jakiś czas zna i uczy. Przyjaciel to osoba, z którą starasz się utrzymać kontakt i która cie wspiera i jest powiernikiem twoich sekretów, uśmiechów i łez. Tu pytanie do Agi: Zaprzyjaźnilas się z Rafałem czy jest dla ciebie tylko kolegą?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>