Izabela Zwierzyńska - moim okiem, moda i uroda

„Projekt plaża”, czyli ciało w bikini…

No i mamy lato! Czy Wy tez czujecie wzmożoną motywację do działania „projekt plaża”, czyli ciało w bikini? Ja zdecydowanie poczułam, dlatego chciałabym się z Wami podzielić cudownymi ćwiczeniami na płaski, umięśniony brzuch. Kilka tygodni temu zaufałam trenerowi personalnemu Marcinowi Godlewskiemu z Are you fit?” i powierzyłam mu sprawę wypracowania mojego brzucha przy okazji premiery sztuki „Hawaje” w Teatrze Capitol. Wcielam się tam w rolę dociekliwej dziennikarki Peggy, której kostium zakłada mocno odsłonięty brzuch. Jeśli chcecie sprawdzić jak treningi Marcina na mnie zadziałały – zapraszam Was na spektakl. A tymczasem przedstawiam Wam kilka prostych ćwiczeń, które możecie wykonać w domu. izabela-zwierzynska-cwiczenia

  1. Pozycja leżąca, na plecach, ręce za głową, na karku. Unosimy jedną nogę do pozycji pionowej, druga leży na ziemi i wykonujemy 12 krótkich spięć sięgając ręka do stopy. Potem zmiana nogi. Świetne na górne partie brzucha.

izabela-zwierzynska-cwiczenia_0119

  1. Pozycja leżąca, na plecach, ręce za głową. Unosimy nogi pod kątem 90 stopni i łokciami staramy się dotknąć kolan spinając brzuch. Następnie podnosimy nogi do wyprostu i dłońmi staramy się dotknąć stóp. To jest 1 pełny ruch. Robimy ich 12. Ten zestaw rozwija dolne i górne partie mięśni.

 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0121 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0123

  1. Pozycja półleżąca na boku, z podparciem na przedramieniu. Nogi leżą na ziemi. Ćwiczenie polega na spięciu brzucha podczas unoszenia nóg bokiem do góry, w kierunku głowy, po skosie. Powtarzamy 12 razy na obie strony. To idealne ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha, czyli… talię osy. izabela-zwierzynska-cwiczenia_0140 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0143

To jest 1 pełna seria. Należy powtórzyć ją 3 razy. Powinno to zająć od 20 do 25 min, w zależności od tempa w jakim wykonanie ćwiczenia.  izabela-zwierzynska-cwiczenia_0120 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0163

Dodatkowo, wersja dla ambitnych, a tak naprawdę tych którzy już mają ochotę poćwiczyć z Marcinem Godlewskim!

 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0144

* Podwieszenie nie drążku, do góry nogami, ręce za głową. No i cóż… ręce starają się dotknąć stóp w tej pozycji. Alternatywnie ręce przekazują piłkę łydkom. (to ćwiczenie możecie zobaczyć na moim instagramie @izabelazwierz). Megaaa hardkore! Ale warto! I tak oczywiście 12 razy.

** Wykopy z nogami w taśmie TRX. Pozycja w podporze jak do pompki, obie stopy włożone w uchwyty taśmy. Najpierw unosimy biodra do góry, powrót do pozycji początkowej (brzuch cały czas jest spięty, bo inaczej spadniemy w dół), następnie kolanami wykonujemy naprzemiennie kopy do łokci, i znów wychodzimy biodrami do góry. Powtórzyć 12 razy. To ćwiczenie sprawiło mi chyba najwięcej kłopotów, bo mimo, iż nie wygląda – angażuje całe ciało, łącznie z rękami.  izabela-zwierzynska-cwiczenia_0153 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0157

 Jestem bardzo ciekawa jak szybko zobaczycie efekty? Dawajcie znać! Ściskam na sportowo!

izabela-zwierzynska-cwiczenia_0132

Izabela Zwierzyńska

Aktorka, miłośniczka dobrej kuchni i ciekawych podróży. Kobieta z pasją, studentka Akademii Teatralnej w Warszawie. Popularność i sympatię widzów przyniosła jej rola Iwony Pyrki z „Barw szczęścia”.

8 komentarzy

Click here to post a comment

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close