BlogStar -> Izabela Zwierzyńska -> „Projekt plaża”, czyli ciało w bikini…

„Projekt plaża”, czyli ciało w bikini…

No i mamy lato! Czy Wy tez czujecie wzmożoną motywację do działania „projekt plaża”, czyli ciało w bikini? Ja zdecydowanie poczułam, dlatego chciałabym się z Wami podzielić cudownymi ćwiczeniami na płaski, umięśniony brzuch. Kilka tygodni temu zaufałam trenerowi personalnemu Marcinowi Godlewskiemu z Are you fit?” i powierzyłam mu sprawę wypracowania mojego brzucha przy okazji premiery sztuki „Hawaje” w Teatrze Capitol. Wcielam się tam w rolę dociekliwej dziennikarki Peggy, której kostium zakłada mocno odsłonięty brzuch. Jeśli chcecie sprawdzić jak treningi Marcina na mnie zadziałały – zapraszam Was na spektakl. A tymczasem przedstawiam Wam kilka prostych ćwiczeń, które możecie wykonać w domu. izabela-zwierzynska-cwiczenia

  1. Pozycja leżąca, na plecach, ręce za głową, na karku. Unosimy jedną nogę do pozycji pionowej, druga leży na ziemi i wykonujemy 12 krótkich spięć sięgając ręka do stopy. Potem zmiana nogi. Świetne na górne partie brzucha.

izabela-zwierzynska-cwiczenia_0119

  1. Pozycja leżąca, na plecach, ręce za głową. Unosimy nogi pod kątem 90 stopni i łokciami staramy się dotknąć kolan spinając brzuch. Następnie podnosimy nogi do wyprostu i dłońmi staramy się dotknąć stóp. To jest 1 pełny ruch. Robimy ich 12. Ten zestaw rozwija dolne i górne partie mięśni.

 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0121 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0123

  1. Pozycja półleżąca na boku, z podparciem na przedramieniu. Nogi leżą na ziemi. Ćwiczenie polega na spięciu brzucha podczas unoszenia nóg bokiem do góry, w kierunku głowy, po skosie. Powtarzamy 12 razy na obie strony. To idealne ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha, czyli… talię osy. izabela-zwierzynska-cwiczenia_0140 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0143

To jest 1 pełna seria. Należy powtórzyć ją 3 razy. Powinno to zająć od 20 do 25 min, w zależności od tempa w jakim wykonanie ćwiczenia.  izabela-zwierzynska-cwiczenia_0120 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0163

Dodatkowo, wersja dla ambitnych, a tak naprawdę tych którzy już mają ochotę poćwiczyć z Marcinem Godlewskim!

 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0144

* Podwieszenie nie drążku, do góry nogami, ręce za głową. No i cóż… ręce starają się dotknąć stóp w tej pozycji. Alternatywnie ręce przekazują piłkę łydkom. (to ćwiczenie możecie zobaczyć na moim instagramie @izabelazwierz). Megaaa hardkore! Ale warto! I tak oczywiście 12 razy.

** Wykopy z nogami w taśmie TRX. Pozycja w podporze jak do pompki, obie stopy włożone w uchwyty taśmy. Najpierw unosimy biodra do góry, powrót do pozycji początkowej (brzuch cały czas jest spięty, bo inaczej spadniemy w dół), następnie kolanami wykonujemy naprzemiennie kopy do łokci, i znów wychodzimy biodrami do góry. Powtórzyć 12 razy. To ćwiczenie sprawiło mi chyba najwięcej kłopotów, bo mimo, iż nie wygląda – angażuje całe ciało, łącznie z rękami.  izabela-zwierzynska-cwiczenia_0153 izabela-zwierzynska-cwiczenia_0157

 Jestem bardzo ciekawa jak szybko zobaczycie efekty? Dawajcie znać! Ściskam na sportowo!

izabela-zwierzynska-cwiczenia_0132

Komentarzy: 8 dla “„Projekt plaża”, czyli ciało w bikini…

  1. Widzę że podejmujesz wyzwanie w brasilfitpolska i doceniasz wysoką jakość :-) Bravo!

  2. no jestem pod wrażeniem, szacunek dziewczyno, wiem, ze trzeba zapracowac , aby to wykonać. I brawa dla trenera

  3. Cóż patrząc na Twoje ciało podejmuje wyzwanie. Nad morze wyjeżdżam pod koniec sierpnia więc może jeszcze uda się wypracować coś na brzuchu;)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>