Mariola Bojarska-Ferenc 50+: zdrowie

Slow jogging

Kochane, akcja w „Pytaniu na śniadanie” – KLUB 50 plus zawsze w formie ruszyła i przeszła nawet najśmielsze oczekiwania. Dostaję od Was setki maili,  za co bardzo dziękuję. Zakładacie kluby, zgłaszacie się do metamorfoz i pierwszy raz na dachu telewizji odbyły się ćwiczenia slow joggingu.

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Slow jogging - BlogStar.pl

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Slow jogging - BlogStar.pl

Pogoda jest piękna, zachęcam Was do uprawiania slow joggingu codziennie. Biegając pamiętajcie o uśmiechu, bo tylko takie tempo biegu należy utrzymywać, by towarzyszył Wam uśmiech!!!

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Slow jogging - BlogStar.pl

Biegając wolno 3 razy w tygodniu po 30 minut przez 3 miesiące możecie zrzucić 3 i więcej kilogramów. Slow jogging opracował Japończyk prof. Hiroaki Tanaka, porwał nim Japończyków w dojrzałym wieku, którzy ćwiczą regularnie walcząc o lepsze samopoczucie i zdrowie. Dołączcie na wiosnę i Wy. Energia i lepsze samopoczucie gwarantowane.

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Slow jogging - BlogStar.pl

 

Mariola Bojarska-Ferenc 50+

Najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce, która od 25 lat w mediach zaraża Polaków zdrowym stylem życia. Autorka programu SZTUKA ŻYCIA w TVP2 i cyklu w Pytaniu na śniadanie „Piękni i zdrowi po 40-stce”. Autorka książek: Cudowny Ruch -1996, Zatrzymaj Czas-2004 i Sztuka dobrego życia- 2012, DVD z ćwiczeniami, artykułów w prasie i filmu dla DREAMLINERÓW z ćwiczeniami zapobiegającymi zakrzepicy. Prowadzi szkolenia dla firm, konferencje, kongresy, imprezy, bale itp.

Ukończyła warszawską Akademię Wychowania Fizycznego, uprawiała gimnastykę artystyczną – należała do kadry narodowej. Jest trenerem fitnessu, dziennikarką i producentką telewizyjną.
Mariola Bojarska-Ferenc jest członkiem najważniejszych światowych organizacji fitness IDEA i ECA, reprezentuje Polskę na międzynarodowych kongresach dotyczących rozwoju fitness i zdrowia. Jest uczestniczką ok 40 Kongresów Światowych. Na kongresie w Paryżu wykładała na temat polskiego rynku Wellness i SPA jako wybitna specjalistka w dziedzinie WELLNESS. Od 25 lat prowadzi w telewizji programy propagujące aktywny wypoczynek i zdrowe odżywianie. Spopularyzowała w Polsce wellness, callanetics, pilates, drums alive, body ballance, jogę fit, zumbę i ponad 200 form ruchu.
Odznaczona przez Prezydenta RP Złotym Krzyżem Zasługi za promocje zdrowia i sportu w mediach.

4 komentarze

Click here to post a comment

  • Uwielbiam slow jogging. Bardzo dobrze wpływa na ciało, rozluźnia je i poprawia dość szybko ogólną sprawność, poprzez swoją niską intensywność. W większości trenuję bieganie, ale slow jogging wprowadzam w swój tygodniowy plan treningowy i łącze te dwa sporty – chociaż są bardzo podobne do siebie pod wieloma względami. Ruch na świeżym powietrzu, nie ważne co się robi, czy slow czy bieganie, najważniejsze, że wstaje się od telewizora i idzie trochę popracować nad własną sprawnością fizyczna:) Dobry tekst i zarażający aktywnością 🙂 Pozdrawiam, Kamil

  • jestem za, podoba mi się, że jest ktoś kto zachęca do ruchu starszych a nie tylko młodych

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close