BlogStar -> Mariola Bojarska-Ferenc 50+ -> Slow jogging

Slow jogging

Kochane, akcja w „Pytaniu na śniadanie” – KLUB 50 plus zawsze w formie ruszyła i przeszła nawet najśmielsze oczekiwania. Dostaję od Was setki maili,  za co bardzo dziękuję. Zakładacie kluby, zgłaszacie się do metamorfoz i pierwszy raz na dachu telewizji odbyły się ćwiczenia slow joggingu.

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Slow jogging - BlogStar.pl

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Slow jogging - BlogStar.pl

Pogoda jest piękna, zachęcam Was do uprawiania slow joggingu codziennie. Biegając pamiętajcie o uśmiechu, bo tylko takie tempo biegu należy utrzymywać, by towarzyszył Wam uśmiech!!!

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Slow jogging - BlogStar.pl

Biegając wolno 3 razy w tygodniu po 30 minut przez 3 miesiące możecie zrzucić 3 i więcej kilogramów. Slow jogging opracował Japończyk prof. Hiroaki Tanaka, porwał nim Japończyków w dojrzałym wieku, którzy ćwiczą regularnie walcząc o lepsze samopoczucie i zdrowie. Dołączcie na wiosnę i Wy. Energia i lepsze samopoczucie gwarantowane.

Mariola Bojarska-Ferenc 50+: Slow jogging - BlogStar.pl

Komentarzy: 4 dla “Slow jogging

  1. Uwielbiam slow jogging. Bardzo dobrze wpływa na ciało, rozluźnia je i poprawia dość szybko ogólną sprawność, poprzez swoją niską intensywność. W większości trenuję bieganie, ale slow jogging wprowadzam w swój tygodniowy plan treningowy i łącze te dwa sporty – chociaż są bardzo podobne do siebie pod wieloma względami. Ruch na świeżym powietrzu, nie ważne co się robi, czy slow czy bieganie, najważniejsze, że wstaje się od telewizora i idzie trochę popracować nad własną sprawnością fizyczna:) Dobry tekst i zarażający aktywnością :) Pozdrawiam, Kamil

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>