BlogStar -> Agnieszka Kaczorowska -> Tydzień śniadaniowy – dzień 3

Tydzień śniadaniowy – dzień 3

Mam nadzieję, że dzisiejsze owsiano-malinowe śniadanie Wam smakowało. Pomyślmy co na jutro!

 A może by tak na zielono?

 Moda na zielone koktajle zaczęła się już jakiś czas temu i już dawno ich spróbowałam, ale dopiero teraz na dobre weszły w moje codzienne posiłki.  Zielone koktajle to także zdrowie i smak w jednym! Należy mieć zawsze w domu liście szpinaku/natkę pietruszki/sałatę rzymską lub awokado i na ich podstawie dokładać to co jest w lodówce. Przynajmniej ja tak robię. Smile

 Niektórzy robią je na bazie jogurtu, ale ja uważam, że spokojnie można się go pozbyć i miksować tylko owoce, warzywa i zieloną bazę, ewentualnie z odrobiną mleka roślinnego.

 Zielony koktajl to świetna alternatywa śniadania, ponieważ jest mocno wypełniający, więc przez długi czas nie czuję się głodna. Przy okazji mam dużo energii, którą daje mi najczęstszy dodatek, czyli banan, a także inne owoce. Można do  niego oczywiście dodać również wspomniane przeze mnie nasiona chia. Tutaj najważnejsza jest inwencja twórcza…i zawartość lodówki. :)

 

ŚNIADANIE – ŚRODAAgnieszka Kaczorowska: Tydzień śniadaniowy - dzień 3 - BlogStar.pl

 Zielony koktajl,  składniki na najprostszy:

  • natka pietruszki i/lub liście szpinaku
  • banan
  • jabłko
  • odrobina wody lub mleka roślinnego

 

Wszystko razem blendujemy i wypijamy do dna! Można posypać go płatkami migdałów albo zmiksować z chia i będzie jeszcze lepszy.

 

Składniki na wersję bardziej wyszukaną:

  • 1/2 awokado
  • szpinak
  • mango
  • 3 śliwki
  • woda

 Składniki na wersję trzecią:

  • szpinak
  • banan
  • jabłko
  • gruszka
  • łyżeczka sproszkowanej macy

 Maca należy do jednych z najzdrowszych produktów na świecie. Bardzo wzmacnia organizm, dlatego polecana jest wszystkim, którzy prowadzą aktywny tryb życia.

 Kiedyś zmiksowałam też sam

  • banan
  • bazylia

i wyszło pycha.

 Agnieszka Kaczorowska: Tydzień śniadaniowy - dzień 3 - BlogStar.pl

 …i tak dalej kombinujcie. :) Jest taka strona na FB – Zielone koktajle. Ja się tam często inspiruję! Polecam.

 Zapraszam jutro na śniadanie na ciepło!
Aga

Komentarzy: 5 dla “Tydzień śniadaniowy – dzień 3

  1. do tego z pietruszką ja dodaje jeszcze sok z cytryny i odrobinę brązowego cukru – jest pyszny

  2. Ja polecam Tobie Agnieszko (znamy się na Ty) sok z młodego jęczmienia. Wyjątkowo zdrowy z witaminą B17. Jest to właściwie dzienna dawka warzyw. Wzmacnia odporność organizmu, do tego działa anty rakowo i ma mnóstwo anty oksydantów. Jednym słowem samo zdrowie. Pijemy na czczo po 30 min spokojnie wypijamy pierzgę. Kolejnopo 15 min jemy śniadanie np. jajecznicę ze szczypiorkiem cebulką pieczarkami pomidorem i papryką (bogate w beta karoten) do jajecznicy sok ze świeżej marchwi, po śniadaniu propolis i mleczko pszczele. Zdrowiej się nie da na koniec tran (źródło kwasów omega 3 i omega 6 wzmacniają osłonę melinową nerwów w mózgu) jestem chory na stwardnienie rozsiane stąd też wiem jaka dieta jest najzdrowsza. Sok z młodego jęczmienia wypłukuję metale ciężkie z naszego organizmu. Serdecznie polecam Agnieszko. Pozdrawiam. PS szukam producenta do filmu to też nie będzie to film non profit :)

  3. Ja uwielbiam koktajle owocowe na bazie mleka, jogurt jest trochę za ciężki mleko dla mnie idealne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>