BlogStar -> Anna Popek -> Wakacje!!Kocham Was!!

Wakacje!!Kocham Was!!

W tym roku po raz pierwszy od wielu lat 1 lipca poczułam prawdziwą, uczniowską radość z tego, że zaczęły się wakacje. Co prawda jak dotąd jeszcze nie udało mi się spędzić dwóch dni w jednym miejscu, ale przede mną perspektywa prawie miesiąca laby. Na razie gnana różnymi zadaniami przemieszczam się po Polsce, sama bądź w towarzystwie i poznaję, podziwiam i zachwycam się Polską. Najpierw było zakończenie sezonu „Pytania na śniadanie” w Augustowie. Nad jeziorem Netta jedliśmy przepyszne ryby, specjalność  znakomitego kucharza Marcina Budynka. Klimat  cudowny , gospodarze serdeczni i atmosfera obozu studenckiego, który właśnie się rozpoczyna. Przyjechali do nas, do Augustowa przyjaciele „Pytania na śniadanie” – wśród nich Bożena Stachura, Marek Kościkiewicz, Olga Bończyk, Marcin Nowakowski. Muzykowaliśmy więc wspólnie do rana a nasze brawurowe  wykonanie „Augustowskich nocy” możecie znaleźć na stronie „Pytania
Udało mi się także pojeździć konno. Ten na zdjęciu, to TOPAZ, czystej krwi arab z Ośrodka jeździeckiego  Ostoja w Augustowie.

Anna Popek: Wakacje!!Kocham Was!! - BlogStar.pl

Kilka dni później znalazłam się w Zamościu- założone przez Zamoyskiego miasto idealne  zachwyca logiką i harmonią do dziś dnia. Odnowione kamieniczki w rynku budzą ulotne marzenie , by w nich zamieszkać  i wieść tutaj idealne, spokojne życie. Jeszcze tylko zdjęcie pod pomnikiem Jana Zamoyskiego i wyruszam w drogę w Tatry. Tam wielka akcja sprzątania Tatr zorganizowana przez Stowarzyszenie Czyste Tatry. Super ludzie, którzy przyjechali, rozbili namioty na Równi Krupowej w Zakopanem i rano wyruszyli na tatrzańskie szlaki ,  zaimponowali mi swoją skromnością i rzeczowym podejściem do spraw  ochrony przyrody. Rodziny  z dziećmi, maturzyści po zdanej maturze, przewodnicy tatrzańscy , księgowi i  internetowcy- na jeden dzień zamienili się w służbę górską i zaopatrzeni w worki skrupulatnie sprzątali nasze góry. W przyszłym roku nie wiem, czy w Tatrach będzie co sprzątać, ale  akcja rozleje się prawdopodobnie  na inne regiony naszego kraju. Z Tatr pojechałam na tour w zachodniopomorskie. Z Królewską Orkiestrą Symfoniczną i artystami Warszawskiej Opery Kameralnej  oraz  z piosenkami Anny German odwiedziliśmy Czaplinek, Szczecin i Kołobrzeg. Cały dzień w autokarze, potem występ  i nocny przejazd do hotelu.

Ale za to pałac w Maciejewie położony supermalowniczo nad jeziorem Lechickim dał nam  prawdziwy wypoczynek.

Leniwie  mijały godziny poranka, kąpaliśmy się trochę, trochę rozmawialiśmy rozłożeni na kocach na trawie. Na jednym ze zdjęć widać dyrygenta Jacka Pawełczyka w smokingu, który „dyryguje” nami ustawiając nas do zdjęcia.

Anna Popek: Wakacje!!Kocham Was!! - BlogStar.pl

Kolejna noc i przejazd do Bursztynowego Pałacu w Strzekęcinie nieopodal Koszalina-prawdziwe cacko. Jeśli zastanawiacie się czasem czy nie zostać artystą, weźcie pod uwagę fakt, że gdy trafi się do  dobrej orkiestry czy zespołu, można cudownie spędzać czas zwiedzając świat i trochę przy tym zarabiając. A ja, która tęskniłam do leniwych wakacji spędzanych w jednym miejscu nie wiem, czy nie zmienię zdania. Pozdrawiam was wakacyjnie!!

Komentarzy: 18 dla “Wakacje!!Kocham Was!!

1. ślicznie Pani wygląda, i bardzo podoba mi się to, że Pani mimo iż te podróże związane sa z Pani pracą, potrafi pani je chwalić, a nie narzekać jak większość

2. uwielbiam jak Pani prowadzi programy, zawsze jest wesoło i ciekawie, pozdrawiam!

3. Pod broda książka pt. ”Radykalne wybaczanie”-prezent urodzinowy od przyjaciółki. Trzeba wybaczać wszystkim a sobie w szczególności.

4. też kocham wakacje i marzę o takich podróżach, na razie chyba mamy za małe dzieciątko (1 roczek) żeby tak często zmieniać miejsce, ale jak podrośnie to na pewno!

5. Od lat planuje takie „jeżdżone” wakacje i ciągle brak mi mobilizacji… zazdroszczę Pani, pozdrawiam :)

6. Super pomysł na wakacje, ja już zjeździłam Polske wzdłuż i wszerz w ten sposób, teraz czas na Europę!

7. Pani Aniu, takie wakacyjne podróżowanie uprawiam od lat – nie wyobrażam sobie już inaczej, cieszę się, że się Pani spodobało :)