BlogStar -> Agnieszka Kaczorowska -> Wirtualny Świat

Wirtualny Świat

Ostatnio w moim wirtualnym świecie dużo się dzieje. Ten blog i Wy czytający oraz komentujący, też do niego należycie.

To świat ciekawy, ale i trochę niebezpieczny. Ma jednak ogromną siłę przekazu, a kto nie ryzykuje ten nie wygrywa, więc istnieję w nim dość aktywnie. Mam nadzieję, że trochę śledzicie moją aktywność i że jest to dla Was interesujące. Mam wiele pomysłów i planów na dalszy rozwój tej ścieżki, więc trzymajcie kciuki, bo naprawdę wierzę, że to będzie dla Was wartościowe.

Agnieszka Kaczorowska: Wirtualny Świat - BlogStar.pl

 

W ostatnich dniach otworzyłam swój kanał na YouTube, na który serdecznie zapraszam (kliknij tutaj) . Pojawił się tam już klip zapowiadający mój projekt taneczny jaki tworzę z Tomkiem Barańskim. Pokazy, które przygotowujemy, można w całości zobaczyć na żywo. W naszej ofercie są także warsztaty taneczne czy prowadzenie imprez. Po więcej informacji prosimy o kontakt z managementem.

Agnieszka Kaczorowska: Wirtualny Świat - BlogStar.pl

Polecam subskrypcję kanału, wtedy będziecie na bieżąco ze wszystkim co się tam pojawi. Moja głowa pełna pomysłów ciągle mi coś podpowiada, więc może Was zainteresować to co tam będę publikować. Jak wiecie, uwielbiam działać, tworzyć i osiągać swoje kolejne cele, więc myślę, że ten kanał może się nieźle rozwinąć!Smile

Oprócz tego zapewne wielu z Was śledzi mnie na Instagramie czy Facebook’u, ale pragnę Was też zaprosić na nową stronę Facebook’ową – moją i Tomka, gdzie miłośnicy tańca (i nie tylko!) będą mogli nam kibicować, podpatrywać co robimy, a może niekiedy czymś Was zainspirujemy? Kto wie!

 Agnieszka Kaczorowska: Wirtualny Świat - BlogStar.pl

Pragnę Was też poinformować, że powoli dobiega końca tworzenie mojej strony internetowej – www.agnieszkakaczorowska.pl – mam nadzieję, że Wam się spodoba! Ja już nie mogę się doczekać!

W wirtualnym świecie, już jutro, niedziela godz. 20., pojawi się wywiad ze mną w kawalerce Łukasza Jakóbiaka. Można go będzie obejrzeć na kanale YT pod nazwą 20m2. Z Łukaszem spotkałam się ponad 3 tygodnie temu, ale premiera wywiadu przypada na dzień jutrzejszy. Zapraszam Was do oglądania, sama jestem ciekawa jak wyjdzie…

Agnieszka Kaczorowska: Wirtualny Świat - BlogStar.pl

Oczywiście bardzo cenne będą też Wasze komentarze i opinie umieszczone tutaj pod wpisem, bo to jedyne miejsce, gdzie do komentarzy zaglądam. Wszystkie inne omijam szerokim łukiem. Smile

To tyle z aktualności…

Choć i tak najbardziej lubię pisać tego bloga właśnie, bo wiem, że czyta go ogromna ilość osób (co niewiarygodnie cieszy Laughing ), a ja mogę się tu zawsze wypowiedzieć dłużej, od siebie, na każdy temat i dawać Wam się poznać. To tu przybliżam Wam jaka rzeczywiście jest Agnieszka Kaczorowska, aczkolwiek tak trudno poznać kogoś NAPRAWDĘ …w wirtualnym świecie.

 Agnieszka Kaczorowska: Wirtualny Świat - BlogStar.pl

Jak zawsze, wysyłam moc uścisków.

Dzięki, że jesteście!

Aga


Komentarzy: 14 dla “Wirtualny Świat

  1. W wirtualnym świecie jesteś bardzo piękna, mądra i… kochana! Oby miało to swoje przełożenie w realnym życiu! :-*

  2. Pani Agnieszko Pani nie jest Kobietą tylko Przepięknym Aniołem!!! z czarującym głosem i magicznym spojrzeniem!!!!
    Pozdrawiam

  3. Witam niedługo będę zakładał kanał na YouTube o rozwoju osobistym, na którym też będę chciał przeprowadzać wywiady i chciałem się zapytać czy byłaby możliwość zrobić kiedyś z panią wywiad?

  4. Świetny blog pokazuje Cię od innej strony nie aktorskiej tylko bardziej tanecznej, prywatnej . Przyjemnie się to czyta. Fajnie, że znajdujesz czas żeby wejść do nas do Wirtualnego Świata . Super wywiad z Łukaszem i duża odwaga z tym telefonem . Brawo. Pokazałaś się z innej strony.

  5. Szczerze nigdy nie sledziłam Twojej kariery, „Klan” zadko oglądam, zaczełam Cię poznawać odkąd zaczęłaś tańczyć w tzg jako tancerka nie aktorka,co mnie zdziwilo ale pozytywnie 😉 potem jakoś ucichło odkąd z Rafałem „przestaliście się kolegować”. Dzisiaj zupełnie przypadkiem natrafiłam na Twój wywiad z Łukaszem i otworzyły mi się oczy. Pomyślałam:”kurcze ale fajna dziewczyna, młoda a taka mądra i bardzo pozytywna” i tym mnie zachwyciłaś! Od dzisiaj będę Ci zawsze kibicować bo uwielbiam takie osoby jak Ty! Fajnie że pogodziłaś się z Rafałem, bo fajnymi byliście i mam nadzieję będziecie kumplami! Cięszę się że od dzisiaj bedę mogła tu zaglądać i poznawać Cię taka jaka jesteś naprawdę. A wiem że jesteś bardzo dobrym człowiekiem! Życzę Ci szczęścia i nie zmieniaj się! A od dzisiaj jesteśmy kumpelkami w wirtualnym swiecie i nie tylko! :)
    ściskam i moc uśmiechów slę ;****
    Michórka

  6. Agnieszko masz przepiekny kolor wlosow <3
    O takim kolorze od dawna marze <3
    Prosze zdradz co to za kolor (firma farby, evtl. fryzjer)
    Bylabym bardzo i to bardzo wdzieczna!!!
    Pozdrawiam :-)

  7. Po prostu jestem w szoku a w ostatnim czasie rozkwitnęłaś, stałaś się piękniejsza i działasz z większym rozmachem. Uwielbiam śledzić to co robisz, czytać Twoje wpisy, patrzeć jak tańczysz. Pozdrawiam, fanka Patrycja :)

  8. Aga podziwiam Cię i uwielbiam, zazdroszczę Ci determinacji w dążeniu do celu. Mam pytanko jakiego koloru farby używasz do włosów gdyż kolor jest śliczny i też o takim marzę. Buziaki :* Pozdrawiam

  9. Ja Tobie Agnieszko również dziękuję, że jesteś i, że dalej prowadzisz tego bloga. Uwielbiam Cię – i – życzę Ci wielkiego sukcesy; zawodowego i prywatnego :)

  10. Aga jesteś naprawdę wielką osobą i za to Cię podziwiam. Na to co teraz masz zapracowałaś już sobie od dzieciństwa. Jesteś moją inspiracją. 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>