BlogStar w SPA Olga Borys - drobne przyjemności Olga Borys - polecam

Wspomnienie lata, czyli recepta na rozgrzewkę

Dzisiaj rano wstałam nieco za późno – jakoś nie wycyrklowałam czasu nastawiając wczoraj budzik i zapewne z tego powodu, ubierając się w pośpiechu, nie sprawdziłam temperatury za oknem. Słońce sugerowało ciepły dzień, więc włożyłam T-shirt, lekką marynarkę, wsunęłam buty na gołe stopy i wybiegłam z domu.

Przemarzłam, choć to dopiero początek października! Jak wróciłam z powrotem po kilku godzinach, natychmiast zaparzyłam sobie imbirową herbatę i zaczęłam przeglądać wakacyjne fotki na rozgrzewkę. A wakacje tego roku mieliśmy udane!

Spędziliśmy dwa gorące (dziś słowo to kocham jakoś szczególnie) tygodnie w Hotelu Senator w Dźwirzynie. Pozwolę sobie na małą parafrazę znanej imprezowo-letniej piosenki: była zabawa! się działo! aż czasu było mało! Przyjechaliśmy z psem nieco skonsternowani, bo zapomnieliśmy wcześniej zapytać, czy przyjmą nas z czworonogiem. Okazało się, że hotel jest przyjazny „całemu stadu”, więc nasza banda rozlokowała się radośnie w komfortowym pokoju z pięknym, przynoszącym ukojenie widokiem na pachnący sosnowy las.

Olga Borys: Wspomnienie lata, czyli recepta na rozgrzewkę - BlogStar.pl

Na „dzień dobry” zafundowałam sobie genialny masaż rozgrzewający (znów to miłe mi dziś słowo!) w hotelowym SPA, a rodzinie zasugerowałam spacer-rekonesans.

Tego dnia jeszcze zjedliśmy romantyczną kolację, a trzeba dodać, że hotel stawia na „eco”- produkty wysokiej jakości, własne wypieki, świetne ryby. Nawet śledzie sami w beczkach marynują! A muszę dodać, że ze słodyczy najbardziej lubię właśnie śledzie! Ale, niestety dla mojej figury, słodycze także mają obłędne….W czasie posiłku dyrektor hotelu Kamila Barszczewska  z promiennym uśmiechem przechadzała się między stolikami. Rozmawiała z gośćmi , doglądała porządku . Nas zagadnęła o podróż i pierwsze wrażenia z pobytu. Poczuliśmy się miło zaopiekowani!

Po kolacji odbyły się zawody w kręgle. Każdy chciał mieć strike’a. I tak niemalże codziennie! Kiedy nie graliśmy w kręgle, chodziliśmy do kina(nawet nie wychodząc z hotelu, bo mają własną okazałą salę kinową). Dla dzieci po kolacji wyświetlane są wieczorynki, a dla dorosłych pełen repertuar ciekawych filmów.

Olga Borys: Wspomnienie lata, czyli recepta na rozgrzewkę - BlogStar.pl

Nasz dzienny grafik był bardzo napięty. Po śniadaniu (pyszniutkim) i kawce wypijanej na świeżym powietrzu w hotelowym ogródku, pędziliśmy nad morze. A tam kolejna atrakcja Hotelu Senator – prywatna plaża! Prowadzi do niej malownicza ścieżyna pośród odurzająco żywicą pachnącego lasu iglastego.

Ścieżyna wyłożona specjalnym gumowym chodnikiem, żeby goście nie poranili sobie stóp igliwiem. Plaża jest szeroka, zadbana, z drobnym, jasnym piaskiem i przystojnymi ratownikami (obojga płci) pomocnymi w rozkładaniu foteli, parasoli i parawanów.

I na każdym kroku atrakcje dla najmłodszych, bo trzeba nadmienić, że hotel przywiązuje ogromną wagę do udanego, radosnego wypoczynku dzieci. Zatrudnia panie opiekunki – animatorki do opieki nad pociechami gości, a także oferuje genialny ogromny pokój zabaw (sama w nim trochę pohasałam). Wyposażony jest on w ściankę wspinaczkową, kulki, zjeżdżalnię i tory przeszkód.

Olga Borys: Wspomnienie lata, czyli recepta na rozgrzewkę - BlogStar.pl

Jeżeli ktoś chce poczuć wiatr we włosach, a na morzu akurat jest flauta – wsiada na hotelowe rowery i hajda przed siebie! Ale jeżeli ktoś ma fantazję (tak jak my) – może zjeść kolację na plaży. Żeby było ciekawie – mieliśmy z 10 w skali Beauforta, ale było oryginalnie i niepowtarzalnie!

Ha! Jeszcze wspaniały basen z 25 metrowym torem dla dorosłych, kilkoma jacuzzi i znowu bogactwo atrakcji dla maluczkich: fontanny, brodziki, zjeżdżalnia i nauka pływania pod okiem świetnych nauczycieli.

Ale, ale! Dla dorosłych też jest możliwość nauczenia się czegoś nowego. Czegoś, co wybitnie przyda się przy eksploracji podwodnych uroków chociażby Morza Czerwonego – nauka nurkowania! Naprawdę. Wkładasz piankę, butlę, pakujesz w usta przedmiot do oddychania i chlust! Pod wodę! Pod warunkiem, że wcześniej przyswoiłeś kilka podstawowych zasad.

Olga Borys: Wspomnienie lata, czyli recepta na rozgrzewkę - BlogStar.pl

No, cel został osiągnięty – rozgrzałam się. Ale chwila – to jeszcze nie wszystkie zdjęcia. Po przypomnieniu sobie treningu z mistrzynią Teakwondo Iwoną Oleczek – zrobiło mi się naprawdę gorąco – teraz mogę rozgrzać Spitsbergen!

Pozdrawiam

Ps. Hotel Senator zrobił na nas wspaniałe wrażenie , toteż kiedy pani dyrektor Kamila Barszczewska zaproponowała nam współpracę (bycie ambasadorami – jak dumnie to brzmi!) – zgodziliśmy się bez wahania. Efektem jest ta wspaniała sesja fotograficzna i gorące wspomnienia, które będą nas rozgrzewać podczas długich zimowych wieczorów…

Olga Borys

Aktorka teatralna i telewizyjna. Absolwentka PWSFTViT w Łodzi. Popularność przyniosła jej rola Zuzi Śnieżanki w serialu "Lokatorzy", potem przyszły kolejne, m.in. w serialach: "Ja to mam szczęście", "Klan", "Na Wspólnej", "Pierwsza miłość", "Galeria", "Samo Życie" i "Magda M". W 2007 roku zajęła pierwsze miejsce w telewizyjnym show "Gwiazdy tańczą na lodzie". Występowała na deskach Teatru Komedia,Ochoty, Syrena, Kwadrat, Scena Prezentacje w Warszawie, a także Teatru im. J. Osterwy w Lublinie.
Prywatnie jest żoną aktora Wojciecha Majchrzaka i mamą 8-letniej córki Miry.