„Nadchodzi coś jasnego, prostego i intuicyjnego. Nadchodzi coś, czego się nie spodziewasz” – widnieje na Instagramie firmy ubezpieczeniowej Redclick Polska, która startuje ze sprzedażą ubezpieczeń już 1 października.
Redclick to nowe ubezpieczenie komunikacyjne dostępne przez stronę i aplikację, dzięki którym w prosty i szybki sposób klient może zakupić polisę na samochód, motocykl i van. Firma oferuje możliwość dowolnej i łatwej konfiguracji ubezpieczenia, zgodnie z potrzebami klienta.
24 września CEO Genertel, Giacomo Trovato zaprezentował nowe ubezpieczenie Redclick gościom zebranym w Skyfall Warsaw podczas oficjalnego wydarzenia firmy. Wśród zebranych pojawili się: Adam Kornacki, Bartek Szemraj, Cezary Gutowski, Daniel Borzewski, Dominika Dąbrowska, Dorota Chotecka, Filip Nowobilski (Duży w maluchu), Iwona Blecharczyk, Karolina Pilarczyk, Robert Buczyński i Dymitr Błaszczyk (Sprawdzam Jak).
Na przyszłych klientów firmy czeka specjalna niespodzianka, 8,3% zwrotu składki przez pierwsze 2 lata w postaci Karty Podarunkowej Allegro. Więcej o Redclick Polska można dowiedzieć się na ich stronie internetowej redlick.pl oraz kontach społecznościowych na Instagramie i Facebooku.
fot. AKPA/materiały prasowe