Marka Caprice juz przyzwyczaiła nas do wygody. Każda kolejna odsłona nowej kolekcji gromadzi sporo gwiazd znanych z show-biznesu, które uwiodła wygoda i estetyczny design butów. Ambasadorką marki po raz kolejny została Natasza Urbańska.
W czym tkwi sekret marki? W technologii OnAir!
Nazwa OnAIR najlepiej i najkrócej opisuje opatentowaną przez Caprice technologię. Bazuje ona na podpatrzonej w naturze budowie „plastra miodu”, której zalety wykorzystuje się w lotnictwie i lotach kosmicznych. We wnętrzu buta umieszczona jest właśnie taka struktura w formie około 300 połączonych ze sobą ściankami małych zbiorniczków z powietrzem, które dzięki systemowi perforacji cyrkuluje w trakcie chodzenia, odprowadza wilgoć z buta, w lecie chroni przed przegrzaniem a w zimie przed chłodem od podłoża. Konstrukcja sprawia, że tylko około 30% powierzchni stopy opiera się na podłożu, a aż 70% jest wprost „zawieszone” w powietrzu!
W najnowszej kolekcji Caprice zastosowano również specjalnie profilowane wkładki z systemem OnAIR, które w razie potrzeby można wyjąć. Takie rozwiązanie pomaga podwyższyć komfort w trakcie chodzenia, pozwala na ewentualne zwiększenie objętości buta oraz szybsze odparowanie wilgoci po zdjęciu obuwia. Unikatowe zastosowanie systemu OnAIR pozytywnie wyróżnia produkty marki Caprice na tle konkurencji i sprawia, że zainteresowanie tą marką rośnie na całym świecie. Gratulujemy marce a wam polecamy ich obuwie, szczególnie latem, kiedy stopa powinna mieć komfort w obuwiu 🙂 Na premierze spotkaliśmy między innymi nasze gwiazdy: Julie Wróblewską oraz Olgę Borys.
fot. AKPA/materiały prasowe