Polska marka Local Heroes od samego początku swojego istnienia zaskakiwała ciekawymi pomysłami i przede wszystkim niecodziennymi współpracami. Tym razem nie mogło być inaczej. Marka została poproszona do współpracy przez Coca-Cola. A jej efektem jest najnowsza kolekcja ubrań inspirowana hasłem kultowego napoju gazowanego Coca-Coli #ExpressYourTaste.
Kolekcja
Projekty Local Heroes są zawsze wyjątkowe, zaskakujące i wbrew przyjętym konwencjom, dlatego mają zwolenników wśród indywidualistów, którzy poprzez swój ubiór pragną wyrażać siebie. Podobnie jak hasło kampanii Coca-Cola – Express Your Taste – najnowsza kolekcja ma zachęcać do bezpośredniego komunikowania swojego sposobu myślenia. W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.
Gdzie kupić
Ubrania i akcesoria z kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej. Każdy będzie miał szansę na wygranie ich już od 2 marca! Kolekcję będzie można zobaczyć w 180 punktach w Polsce – w tym celu Coca-Cola nawiązała partnerstwo z multibrandową siecią salonów Sizeer. Jest to przestrzeń, która idealnie wpisuje się w ducha kampanii i przyciąga osoby kochające streetwear, stawiające na indywidualizm i różnorodność. W Sizeer od lat są dostępne najlepsze sneakersy i ubrania, dystrybuowane zarówno w sieci sklepów stacjonarnych, jak i rozbudowanym sklepie online. Dlatego już od marca, wyłącznie w 180 lokalizacjach Sizeer, powstaną dedykowane ekspozycje z elementami kolekcji Coca-Cola x Local Heores. Zwycięzcy loterii konsumenckiej właśnie w placówkach Sizeer będą mogli odebrać swoje wygrane.
Ambasadorzy
Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji. Podkreślił także ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób.
fot. AKPA/materiały prasowe