Site icon blogstar

Coca-Cola x Local Heroes

Polska marka Local Heroes od samego początku swojego istnienia zaskakiwała ciekawymi pomysłami i przede wszystkim niecodziennymi współpracami. Tym razem nie mogło być inaczej. Marka została poproszona do współpracy przez Coca-Cola. A jej efektem jest najnowsza kolekcja ubrań inspirowana hasłem kultowego napoju gazowanego Coca-Coli #ExpressYourTaste.

Kolekcja

Projekty Local Heroes są zawsze wyjątkowe, zaskakujące i wbrew przyjętym konwencjom, dlatego mają zwolenników wśród indywidualistów, którzy poprzez swój ubiór pragną wyrażać siebie. Podobnie jak hasło kampanii Coca-Cola – Express Your Taste – najnowsza kolekcja ma zachęcać do bezpośredniego komunikowania swojego sposobu myślenia. W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.

Gdzie kupić

Ubrania i akcesoria z kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej. Każdy będzie miał szansę na wygranie ich już od 2 marca! Kolekcję będzie można zobaczyć w 180 punktach w Polsce – w tym celu Coca-Cola nawiązała partnerstwo z multibrandową siecią salonów Sizeer. Jest to przestrzeń, która idealnie wpisuje się w ducha kampanii i przyciąga osoby kochające streetwear, stawiające na indywidualizm i różnorodność. W Sizeer od lat są dostępne najlepsze sneakersy i ubrania, dystrybuowane zarówno w sieci sklepów stacjonarnych, jak i rozbudowanym sklepie online. Dlatego już od marca, wyłącznie w 180 lokalizacjach Sizeer, powstaną dedykowane ekspozycje z elementami kolekcji Coca-Cola x Local Heores. Zwycięzcy loterii konsumenckiej właśnie w placówkach Sizeer będą mogli odebrać swoje wygrane.

Ambasadorzy

Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji. Podkreślił także ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób.

Karolina Pisarek

Redlipstick Monster
Nikodem Rozbicki

Smolasty
Karolina Słota
Stanisław Obolewicz, Klaudia Chojnacka, Mateusz Wicik
Klaudia Chojnacka
Jeremi Sikorski
Vienio
Sandra Dorsz
Julia Janulewicz 
Stuu, Agata Fąk

fot. AKPA/materiały prasowe

Exit mobile version