Trzeba przyznać, że marka obuwnicza Deichmann w tym sezonie zaskakuje. Nie wiadomo tylko, czy to za sprawą nietuzinkowej wokalistki Margaret, która już po raz szósty bierze udział w kampanii reklamowej marki, czy też kreatywnego zespołu projektantów obuwia. Jedno jest pewne – wymarzone buty dla siebie znajdą i panie kochające klasykę, jak i te lubiące ekstrawagancję w modzie. A to lubimy!
Pokaz kolekcji jesień-zima 2017/18 odbył się w warszawskiej restauracji Niebo. W nowej kolekcji wyraźnie widać dwa trendy – modele dla przebojowych kobiet, które nie boją się zwracać na siebie uwagi. W skład linii wchodzą botki w rockowym stylu, sneakersy w metalicznych odcieniach, mokasyny. Naszą uwagę zwróciły modele z haftami, aplikacje z kolorowych cekinów, nietypowymi nadrukami (marmurek – ukochane buty Margaret), ciekawymi ozdobami, a także futerkowe botki powyżej kostkę. Kolekcja ta dostępna jest wyłącznie online. Druga linia, dostępna w sklepach stacjonarnych jest klasyczna, ale… nie nudna. Punktem charakterystycznym są ozdobne szunrowadła- kokardy. Znajdziemy tu sportowe buty z kolorowego weluru (śliwka, granat) – właśnie te zachwyciły Julię Wróblewską. A także sportowe modele z grubą podeszwą, zamszowe czarne kozaki za kolano, klasyczne szpilki i botki.
Na prezentacji kolekcji pojawiła się oczywiści Margaret, z przyjaciółką Hanną, z którą promuje markę, a także Julia Wróblewska, Kamila Szczawińska, Dorota Czaja, Dominika Gwit, Katarzyna Sowińska czy Wiktoria Gąsiewska.
Katarzyna Sowińska
Dominika Gwit
Julia Wróblewska