Marka Garnier, nieustannie zmienia się dla naszej planety, a także dla konsumentów. Skutecznie zachęca do podjęcia kroku w stronę świadomej troski o naszą ziemię.
24 kwietnia marka Garnier przejęła Muzeum Narodowe w Warszawie i przedstawiła, jak realizuje swoje ekologiczne postanowienia. Event rozpoczął się od panelu dyskusyjnego poprowadzonego przez prezenterkę, Dorotę Wellman. Wzięli w nim udział wyjątkowi goście. Prelegenci zgłębili zagadnienia zielonej rewolucji, transparentności i zielonych nauk. Wszystko w kontekście proekologicznych działań i zobowiązań, jakie podejmuje marka. Od 2020 roku realizuje strategię Garnier Green Beauty, czyli „Zielone Zobowiązania”. Jest to plan zrównoważonego rozwoju, pozwalającego na realną redukcję wpływu marki na środowisko. Do 2025 roku Garnier planuje dokonać prawdziwej, zielonej rewolucji. Zobowiązał się do zmiany wszystkich opakowań na te pochodzące z recyklingu i nadające się do dalszego przetworzenia. Chce także, aby wszystkie składniki odnawialne były pozyskiwane w sposób zrównoważony. Fabryki z kolei mają być neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla dzięki przejściu na energię odnawialną.
Eksperci wyjaśnili także, jakie zagrożenia niesie za sobą zmiana klimatu i jak wysoką świadomość ekologiczną mają ludzie. Garnier jako globalna marka kosmetyczna, ma ogromny wpływ na edukację ekologiczną i promowanie zielonych nawyków. Dzięki działaniom marki możemy zrobić ten „one green step”, który z pozoru niewielki, niesie za sobą ogromną zmianę. To dlatego tak ważne są jasne komunikaty. Przejrzystość marki, ustalanie realnych celów i otwartość na dialog ze społecznościami wpływają na wzrost naszego zaufania.
Drugą część eventu poświęcono warsztatom produktowym, podczas których można było zapoznać się z nowościami i bestsellerami marki. Goście, których dużą część stanowiły osoby ze świata show-biznesu, między innymi Lara Gessler, Julia Kuczyńska, Marika czy Dorota Wellman.
fot. AKPA/materiały prasowe