Marka Remington w tym roku obchodzi 80-lecie istnienia. W 1937 roku Remington wystartował z produkcją elektrycznych golarek dla mężczyzn. Wraz z celebracją 80-tych urodzin ruszyła kampania, która nawiązuje do historii powstania marki. Zwieńczeniem tego okresu, w którym Remington zyskał popularność i uznanie na całym świecie jest nowe hasło marki , które brzmi „80 Years Young”. Z tej też okazji odbyły się dwie premiery: linii Keratin Protect dla kobiet oraz golarki DuraBlade, która łączy dwie funkcje golarki i jednocześnie trymera do brody. W skład linii Keratin Protect wchodzą: inteligentna prostownica, suszarka, lokówka automatyczna, szczotka do prostowana włosów, lokówka stożkowa, szczotka zwiększająca objętość włosów i obrotowa lokówko-suszarka. Produkty wyposażone są w inteligentne czujniki temperatury, które wykrywają poziom nawilżenia włosów, a także wzbogacone są w keratynę i olejki z migdałów. Na spotkaniu inaugurującym premierę akcesoriów do włosów pojawiły się gwiazd Blogstara: Karolina Pilarczyk oraz Julia Wróblewska. Natomiast na prezentacji gotarki DuraBlade – Krzysztof Wieszczek.
fot. materiały prasowe