W warszawskich apartamentach Twarda 4 odbyła się premiera autorskiego projektu Doroty Michałowskiej. Jej blog „DM Beauty” to skarbnica wiedzy na temat pielęgnacji urody, najnowszych trendów oraz naturalnych sposobów na zachowanie młodości i witalności. „Swoją przygodę z show-biznesem zaczynałam od reklam i do tej pory wzięłam udział w kilkudziesięciu kampaniach reklamowych. Zagrałam wiele ról epizodycznych i wreszcie od kilku lat prowadzę program „Na tapecie” w Superstacji. Mam swoje sprawdzone sposoby na to, żeby dobrze wyglądać i tym właśnie chciałam podzielić się z innymi” – przyznała Dorota Michałowska.
W sekcji „Sekrety urody gwiazd” Michałowska spotka się ze znanymi gwiazdami, które podzielą się swoimi sposobami na zachowanie świeżego i promiennego wyglądu, a także zdradzą swoje urodowe triki. „Podstawą jest demakijaż i dobre nawilżenie skóry, która po ciężkim make-upie filmowym jest zmęczona i przesuszona. Od dłuższego czasu do demakijażu używam oleju kokosowego, który doskonale sprawdza się na mojej skórze. Dorota świetnie orientuje się w nowościach kosmetycznych, dlatego myślę, że pomysł na bloga to strzał w dziesiątkę” – zdradziła Klaudia Halejcio. „Wyznaję zasadę im mniej, tym lepiej. Na co dzień używam jedynie tuszu do rzęs i nie obciążam skóry mocnym makijażem” – dodała Anna Czartoryska-Niemczycka.
Na blogu pojawi się również sekcja lifestylowa, w której znajdziemy aktualne wydarzenia kulturalne, relacje z eventów, a nawet mapę ścieżek rowerowych. Na premierze bloga pojawiło się bardzo dużo gości, w tym m.in.: Anna Czartoryska- Niemczycka, Agata Biernat, Klaudia Halejcio, Julia Wróblewska, Karolina Pilarczyk, Sabrina Pilewicz, Anna Lucińska, Milena Rostkowska-Galant, Agata Załęcka, Jakub Kosel. Dobrym duchem całego przedsięwzięcia był Łukasz Kędzior. „Wspierałem Dorotę od samego początku i uważam, że DM Beauty to strzał w dziesiątkę. Przez wiele lat pracowała, jako modelka przy sesjach zdjęciowych, kampaniach reklamowych i na własnej skórze poczuła, co jest dobre, a co nie. Jest autentyczna i to jest najlepsza rekomendacja” – podsumował Łukasz Kędzior. O dobry nastrój eventu zadbała marka Martini, oraz pozostali partnerzy, w tym: Remington, Lekam, Mincer, Bezgluten oraz Evo.