Portal Wizaz.pl kończy 24 lata!
Z tej okazji zorganizowano wielką imprezę urodzinową w warszawskim hotelu Presidential Hotel. Wizaz.pl to portal społecznościowy i internetowe kompendium wiedzy na temat urody, makijażu i pielęgnacji. To wyjątkowe miejsce w sieci może pochwalić się milionami użytkowniczek miesięcznie, co jest naprawdę imponującym wynikiem. Na stronie znajdują się katalogi recenzenckie, fora dyskusyjne, porady specjalistów, artykuły o urodzie i modzie, fotogalerie, dział dla mam oraz skarbnica kulinarnych przepisów.
Urodzinowy wieczór poprowadził duet – Marta Średnicka i Sandra Hajduk, a muzyczną gwiazdą wieczoru, która doskonale wpisała się w nastrój imprezy, była znakomita Daria ze Śląska. Na gali wręczono specjalne statuetki dla kobiet, które pielęgnują swoją wyjątkową wartość.
Laureatki
Otrzymały je: Sandra Kubicka, Patricia Kazadi, Melka Kowal-Głuc, Karolina Pilarczyk oraz Grażyna Ferry-Kopocińska.
Karolina Pilarczyk otrzymała nagrodę w kategorii „Kobiecość w męskim świecie” za udowadnianie, że płeć nie jest żadnym ograniczeniem.
Sandra Kubicka została doceniona w kategorii „Macierzyństwo bez lukru”.
Patricia Kazadi zdobyła statuetkę w kategorii „Niezmienność bycia sobą” za autentyczność i wspieranie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
Melka Kowal-Głuc została wyróżniona w kategorii „Ciałolubność” za pełne akceptacji podejście do cielesności i nielukrowanie rzeczywistości, opakowane w poczucie humoru.
Grażyna Ferry-Kopocińska została uhonorowana w kategorii „Silna i delikatna” za wspieranie kobiet w dążeniu do samoświadomości i dbaniu o swoje własne bezpieczeństwo.
W głosowaniu w kategorii „Jestem piękna, bo jestem sobą” zwyciężyły dwie panie: Andziaks (Angelika Trochonowicz), doceniona za naturalność, otwartość i pokazywanie swojej codzienności, również tej nieidealnej.
Drugą laureatką była Fausti (Faustyna Fugińska), nagrodzona za bycie głosem samoakceptacji w social mediach oraz pokazywanie, że prawdziwe piękno tkwi w byciu sobą, niezależnie od norm i oczekiwań.
Nagrody otrzymały także marki, które wyróżniły się ciekawymi kampaniami społecznymi. Wśród laureatów znalazły się takie marki jak Dove za kampanię #PrawdziwePiękno, Pantene za kampanię #SiłaWłosów, Rossmann za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”, L’Oréal/Paris za kampanię „Stand Up. Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych”, a także marki Philips Lumea, Hagi, Yope, AA oraz Gliss za zaangażowanie w poprawę zdrowia Polek poprzez edukowanie w zakresie profilaktyki raka piersi w ramach projektu Różowy Patrol.
fot. AKPA/materiał prasowy