Przetworzone odpady plastikowe z mórz i oceanów w najnowszej kolekcji H&M Conscious Exclusive. Zobaczcie eteryczne kreacje z ekologicznych materiałów w zapowiedzi kampanii z udziałem Natalii Vodianovej!
Nowa kolekcja H&M Conscious Exclusive przełamuje konwencje w modzie i ekologii. Ubrania zostały uszyte z nowego materiału BIONIC – przetworzonego poliestru z plastikowych odpadów wyrzucanych przez oceany. Szczególnym elementem kolekcji jest spektakularna plisowana suknia, w najmodniejszym w tym sezonie, pudrowo różowym kolorze. Finezyjna kreacja z lejącej się tkaniny jest najlepszym dowodem na to, że moda może być naturalnie przyjazna środowisku.
Oprócz pełnej kolekcji dla kobiet i swobodnych strojów wizytowych dla mężczyzn pod marką Conscious Exclusive po raz pierwszy zadebiutują ubranka dziecięce, a także ekskluzywne zapachy na bazie olejków organicznych. Kolekcja będzie dostępna od 20 kwietnia w około 160 sklepach stacjonarnych na całym świecie, a także online. Gwiazdą tegorocznej kolekcji Conscious Exclusive jest supermodelka i filantropka Natalia Vodianova, która po raz pierwszy występuje w kampanii H&M.
Conscious Exclusive to kluczowa inicjatywa H&M na rzecz lepszej przyszłości naszej planety. Aż 20% całego asortymentu powstaje obecnie z ekologicznych materiałów, a celem marki jest zwiększanie tego udziału z roku na rok. H&M jest jednym z największych na świecie użytkowników przetworzonego poliestru i jednym z największych nabywców bawełny organicznej. Misją odzieżowego giganta jest sprawienie, aby przyjazne dla środowiska, dobrej jakości ubrania i dodatki były dostępne dla wszystkich – czego linia Conscious Exclusive jest potwierdzeniem.