Site icon blogstar

Odkrywaj, testuj i eksperymentuj! Sephora Trend Report już 4-6 kwietnia w Westfield Arkadia w Warszawie

3-dniowe, otwarte dla wszystkich fanów piękna i trendów wydarzenie, organizowane przez sieć perfumerii Sephora, to doskonała okazja do tego, by przygotować się do świeżo rozpoczętego sezonu wiosennego, odkryć i przetestować na sobie hot marki i ich produkty. To też czas, by zainspirować się podczas spotkań face to face z osobowościami świata beauty social mediów, ekspertami pielęgnacji i makijażu. Sephora Trend Report to też okazja do zabawy, zdobycia kosmetycznych niespodzianek lub otrzymania prezentów do zakupów od partnerskich marek takich jak np: Fenty, Givenchy, Hourglass, Lancome, Sisley, Rare Beauty i YSL.

Makijażowe testowanie 

Podczas Sephora Trend Report w strefie Makeup Lab wraz z ekspertami Sephora będzie mozna bezpłatnie przetestować najgorętsze trendy w makijażu markami takimi jak: Rare beauty, r.e.m., Milk make up oraz Sephora Collection.

Strefy pełne bezpłatnych beauty usług, które pokocha skóra i włosy!

Masterclassy z topowymi ekspertkami ze świata beauty

Pełne wiedzy i inspiracji z zakresu pielęgnacji i makijażu masterclassy odbywać będą się każdego dnia. Na odwiedzających Sephora Trend Report czekają spotkania z Martyną Grzenkowicz (@peachee.me), Alicją Śliwowską (@dr_scura), Weroniką Białek (@veronikabialek), Dominiką Krzyszkowską (@krzyszkowska), Karoliną Sobańską (@karolinasobanska) i Dominiką Chrościelską (@mikachr). 

Podczas 3 dni wydarzenia swoje masterclass poprowadzą również znakomici eksperci parterskich Sephora Trend Report: Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Tarte, Makeup by Mario, Rare Beauty i YSL.

Więcej informacji o Sephora Trend Report:  https://www.sephora.pl/sephora-trend-report.html  

materiał prasowy marki

Exit mobile version