Wygoda, unikalny design, nowoczesne technologie – czyli niezmienne, ponadczasowe atrybuty marki Caprice. W warszawskim hotelu Bellotto odbyła się premiera najnowszej kolekcji na sezon jesień/zima 2024, która przyciągnęła tłum znanych gości
W blasku złotej ścianki, nowości oglądały m.in.: Karolina Pilarczyk, Ewa Kasprzyk, Małgorzata Pieczyńska, Joanna Moro, Edyta Herbuś, Anna Samusionek, Gosia Andrzejewicz, Maja Klajda, Ida Nowakowska-Herndon, Urszula Dudziak, Natalia Niemen, Grażyna Wolszczak, czy Marta Dąbrowska. Na miejscu można było się spotkać również z ambasadorką marki Caprice – Agnieszką Więdłochą, a o wyrobach opowiedział Dariusz Żabiński, dyrektor przedstawicielstwa Caprice w Polsce i na Litwie.
W najnowszej kolekcji konsumenci znajdą przekrój modeli, zarówno bestsellerów w odświeżonej odsłonie, jak i nowości. Półbuty, wysokie kozaki, śniegowce, botki, mokasyny, ale również sneakersy, czółenka i idealne na niskie temperatury – modele ocieplane. Dominują klasyczne kolory – biel, czerń, brązy, beże, ale nie zabrakło także miejsca na odrobinę szaleństwa – projekty w odcieniach pudrowego różu, z modnymi tej jesieni czerwonymi akcentami, a nawet obsypane ponadczasowym złotem i srebrem.
Pierwsze modele z najnowszej kolekcji są już dostępne w sklepie online: sklep.caprice.pl