10 czerwca, w postindustrialnych wnętrzach dawnej elektrowni odbył się urodzinowy event marki Mokobelle. Popularną markę biżuteryjną stworzyły w 2010 Marta Skłodowska i Magdalena Augustyniak, a klientki pokochały od pierwszego wejrzenia.
Marka, która zaczynała od bransoletek z kamieni szlachetnych, dziś może pochwalić się różnorodną i oryginalną ofertą, skierowaną do szerokiej, choć wymagającej grypy klientów. „W jubileuszowej kolekcji nie zabraknie flagowych produktów popularnych wśród naszych klientek, w tym słynnych mokobellek, rozetek w dwóch wersjach – ażurowej i wersji z czerwoną nitką. Pojawią się również kolczyki z chwostami, delikatne bransoletki z zawieszkami oraz amulety” – przyznała Magdalena Augustyniak.
„Od niedawna marka uruchomiła nową usługę dostępną stacjonarnie i w sklepie internetowym. Mokobelle atelier umożliwia zaprojektowanie przez klientki spersonalizowanej biżuterii” – dodała Marta Skłodowska. 10.urodziny marka świętowała wspólnie z zaprzyjaźnionymi gwiazdami, w tym m.in. Barbarą Kurdej-Szatan, Patrycją Markowską, Karoliną Pilarczyk, Marietą Żukowską, Izabelą Kuną, Joanną Racewicz, Gabi Drzewiecką, Grażyną Wolszczak. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło znanych influencerek i stylistek.
Karolinę Pilarczyk najbardziej urzekł piękny naszyjnik z literką K „K jak Karolina” – „W tym modelu zakochałam się natychmiast. Jest piękny, elegancji i nienachalnie podkreśla dekolt. Uwielbiam biżuterię od dziecka, szczególnie łańcuszki i bransoletki. I choć na zawodach nie mam możliwości jej nosić, bo kombinezon i tak wszystko by ukrył, to na co dzień bywam obwieszona kilkoma łańcuszkami”. Powiedziała Karolina.
fot. AKPA/materiały prasowe