18 lutego wystartowała najnowsza kampania reklamowa Sephora. The Unlimited Power of Beauty to wyraz nowoczesnej wizji piękna charakteryzującej naszą generację.
Definicja piękna zmienia się. Nie określają jej już wyłącznie pokazy mody lub zdjęcia prezentowane w magazynach ilustrowanych, ale także selfie naszych przyjaciół oraz najnowsze zdjęcia influencerów. Ekrany smartfonów stały się bez wątpienia naszym współczesnym lustrem. Istotnie zmieniło się także pojmowanie piękna w kulturze, rozrywce i w mediach społecznościowych. Społeczeństwo kwestionuje status quo i samodzielnie interpretuje to, co oznacza bycie pięknym. W ten czy inny sposób, dyskusja o pięknie jeszcze bardziej dotyka nas wszystkich.
W rezultacie, te zmiany zainspirowały SEPHORA do udzielenia swojego głosu w tej dyskusji i przedstawienia swojej wizji piękna.
The Unlimited Power of Beauty
Według SEPHORA piękno jest jak plac zabaw, na którym, z pewnością, każdy ma moc i prawo do eksperymentowania i tworzenia własnej jego definicji. Piękno:
- nie zna granic,
- ma tyle twarzy, ilu ludzi jest na świecie,
- każda osoba może odkryć wiele jego odmian nawet jednego dnia
- lub odkrywać je przez całe życie
- daje nam moc autoafirmacji i pokochania siebie
Piękno to nie norma, rozmiar ani filtr, ale przede wszystkim narzędzie siły i pewności siebie.
Portrety wykorzystane w kampanii zostały stworzone przez brytyjską fotograf Nadine Ijewere, znaną z niesamowitej, autentycznej ikonografii. Zdjęcia niosą ze sobą przesłanie marki, jednocześnie prezentując poszczególne kategorie asortymentu Sephora: zapachy, makijaż i pielęgnację. Każdy z 12 obrazów opowiada historię piękna, różnorodnego, niezależnego od wieku, płci, budowy ciała czy stylu. Wszystkie te wyjątkowe i silne osobowości zwracają się bezpośrednio do widza, a każdy portret przedstawia inny punkt widzenia piękna, wraz z osobistymi przesłaniami, które jak mantra powtarzać powinniśmy przed lustrem.
The Unlimited Power of Beauty jest swoistym podpisem, który firmuje silny, ambitny i szeroki punkt widzenia na to, czym jest piękno. Przede wszystkim podkreśla wiodącą rolę, jaka Sephora pełni w branży kosmetycznej. Kampania jeszcze bardziej zachęca do wyrażanie siebie, pokazując różnorodność, prawdę i moc piękna w każdej jego współczesnej postaci
— mówi Rémi Babinet, Founder, President and Creative Director BETC Group.
The Unlimited Power of Beauty to kampania zachęcająca do odważnego wyrażana siebie i do samoakceptacji. Poza kampanią europejską, w Polsce zaprezentujemy naszym odbiorcom, fanom i klientom jej lokalną odsłonę. Zaprosiliśmy do niej naszych klientów, pracowników, i inne silne osobowości, które tworzą społeczność fanów piękna w Polsce i m.in. Anię Lewandowską, założycielkę marki Phlov. Każda z tych osób ma swoją historię, „beauty story”, do opowiedzenia i podzielenia się z nią z innymi. Każda z tych historii jest odzwierciedleniem ich osobowości i postrzegania piękna, każda jest inna, ważna, każda niesie ze sobą moc. Lokalną odsłonę kampanii zaprezentujemy w mediach społecznościowych i w naszych perfumeriach. Wkrótce na naszym Instagramie pojawi się też specjalny filtr, w rezultacie dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć się bohaterem kampanii. Już dziś zapraszam wszystkich do zabawy i odwiedzania profilu @sephorapolska.
-– mów Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.