Ochnik z jesiennymi nowościami
Marka OCHNIK już w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment. W Galerii Mokotów miało miejsce otwarcie nowego, powiększonego salonu marki, a gości z pierwszych stron gazet witała Natalia Kossut, dyrektor ds. marketingu OCHNIK wraz z zespołem. Na evencie pojawiła się plejada gwiazd ciekawych nowej kolekcji.
W tym sezonie OCHNIK stawia na różnorodność kolorystyczną od ciepłych beży i szarości, po butelkową zieleń, turkus, granat i czerń, choć pojawiają się również mocniejsze akcenty kolorystyczne, takie jak soczysta pomarańcza czy oliwka. Projektanci inspirowani najnowszymi trendami postanowili sięgnąć po różnego rodzaju tkaniny.
„Bardzo podoba mi się ołówkowa spódnica, którą można nosić z eleganckimi dodatkami bądź w stylu rockowym. Moje serce skradły oversizowe swetry, idealne na chłodne dni” – przyznała Anna Dereszowska.
Asortyment marki OCHNIK wykracza daleko poza odzież skórzaną i galanterię. W tekstyliach znajdziemy zarówno koszule, spodnie, marynarki, jak i swetry w najmodniejszych, jesienno-zimowych trendach. W najnowszej kolekcji znalazło się także damskie i męskie obuwie – od botków i sztybletów po efektowane kozaki. Kolekcję z ramienia BlogStara oglądała Mariola Bojarska-Ferenc.
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA