VIAPLAY w Polsce
Nowa platforma streamingowa Viaplay została uruchomiona w Polsce! Zgodnie z zapowiedzią, serwis oferuje promocję na start w postaci darmowego dostępu na pierwsze 30 dni m.in do rozgrywek Bundesligi. W ofercie głównie rozgrywki sportowe, w tym piłkarską Bundesligę z Robertem Lewandowskim.
Darmowy dostęp
Na początek koncern właścicielski NENT Group proponuje nowym użytkownikom darmowy dostęp na 30 dni. 13 sierpnia ruszą pierwsze bardzo ważne rozgrywki piłkarskie dostępne wyłącznie na tej platformie – niemiecka Bundesliga. Te rozgrywki będą tam obecne przez osiem lat, a wkrótce dołączą do nich kolejne prestiżowe wydarzenie sportowe.
Redakcja sportowa Viaplay działa pod kierownictwem Pawła Wilkowicza, a mecze piłkarskie i inne wydarzenia sportowe będą tam komentować m.in. Mateusz Borek, Rafał Wolski, Piotr Domagała, Michał Zachodny, Tomasz Urban i Marcin Borzęcki.
Sport, seriale filmy i..
Polska jest czwartym krajem poza regionem Skandynawii, do którego weszło Viaplay. Poza sportem, serwis oferuje też dostęp do filmów i seriali. Można tam oglądać ponad 70 produkcji oryginalnych, a ponadto subskrybenci dostali dostęp do amerykańskich filmów i seriali od m.in. NBCUniversal, Sony, MGM i CBS, takich jak „Opowieść podręcznej”, „New Amsterdam”, „Spider-Man”, „Mission: Impossible”, czy „Bourne”. Twórcy Viaplay zapowiadają też, że zamierzają zrealizować w Polsce trzy seriale: „Czarny pies”, „Polskie morderczynie” oraz „Wolność jaskółki”. Nie podano jeszcze, kiedy mają się pojawić w ofercie. Poza tym pokazana tam zostanie nowa edycja kultowego „Fort Boyard” w polskim wydaniu.
Na imprezie inaugurującej uruchomienie platformy nie zabrakło gwiazd sportu i showbiznesu. Karolina Pilarczyk, Mistrzyni Europy w driftingu cieszy się, że platforma w swej ofercie będzie miała dużo motorsportu. Viaplay pokaże wyścigi kobiet W Series, które przez najbliższe dwa sezony będą transmitowane w dziewięciu krajach europejskich . Platforma posiada także prawa do transmisji 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring, Ferrari Challenge oraz DTM do 2023 roku. NENT Group każdego roku transmituje na żywo ponad 50,000 godzin najlepszych wydarzeń sportowych.
Kto wie, może platforma w przyszłości zdecyduje się także na emisję zawodów drigftingowych – za to trzymamy kciuki 😉