Znamy „Rzetelnych Influencerów”
8 października w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie odbyła się gala, podczas której ogłoszono laureatów drugiej edycji plebiscytu Rzetelny Influencer.
To inicjatywa stworzona przez BANDI – markę profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. To wyjątkowe wydarzenie zostało stworzone z myślą o tych, którzy swoją działalnością w sieci budują zaufanie, dzielą się wiedzą i mają realny wpływ na decyzje konsumentów. W świecie social mediów, gdzie liczy się nie tylko wygląd, ale i przekaz – to właśnie wiarygodni influencerzy pomagają odbiorcom odnaleźć wartościowe treści, sprawdzone rekomendacje i rzetelne opinie. Rzetelny Influencer to coś więcej niż konkurs – to wyraz uznania dla tych, którzy tworzą treści z wartością. Dla tych, którzy pokazują, że internet może być przestrzenią autentycznych rozmów, refleksji i odpowiedzialnego wpływu.
W trakcie gali odbył się panel dyskusyjny „Czy uczciwość w internecie jest dziś aktem odwagi?
a jeśli tak – jak można ją pielęgnować i wzmacniać?” rozmowa wzbudziła emocjonalnych dyskusji zarówno wśród panelistów jak i słuchaczy.
Podczas gali wystąpili taże:
Janina Bąk opowiadała czego o kreatywności uczy nas Newton, Google i… kaczki? Czyli o tym, jak zawsze wpadać na świetne pomysły.
Kamila Pólkowska odpowiedziała na pytanie: społeczność czy publiczność? Czy nasi odbiorcy faktycznie nas słuchają, czy tylko … „przewijają dale”.
Szczepan Watras zabrał słuchaczy w podróż po prawnych zawiłościach pracy influencera, pokazując, jak być transparentnym i unikać ryzyka w świecie, w którym każdy ruch jest na widoku oraz wspomniał o zagadnieniu AI w kontekście prawa.
Maja Herman uświadomiła zagadnienie „świat cyfrowych śladów”, by pokazać, że każde słowo w sieci ma swoją wagę i konsekwencje – od hejtu po odpowiedzialność.
Galę poprowadziła Paulina Orłoś. Więcej o przedsięwzięciu można przeczytać na stronie: https://www.rzetelnyinfluencer.org/
















fot. AKPA/materiały prasowe
