Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie
Pokazem mody kolekcji autorstwa Marty Banaszek zakończyła się tegoroczna edycja kampanii o akceptacji, własnym pięknie, wyrozumiałości dla samej siebie.
Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie
Celem kampanii jest pokazanie kobiet, dla których najważniejsza jest akceptacja samej siebie i życie ze sobą w zgodzie. Kobiet, wśród których każda jest inna i każda chce być sobą, taką, jaka jest. Twórcy kampanii chcieli pokazać realne kobiety w realnym świecie – z zaletami i wadami. No właśnie, wadami? Przecież dzielący nas wiek, pochodzenie, wykonywany zawód czy sylwetka nie stanowią naszych wad. Poprzez kampanię chcemy dodać sił kobietom, i powiedzieć by skupiały się w pierwszej kolejności na sobie i swoim własnym szczęściu, tak, aby słowo „samoakceptacja” nie było tylko pisanym sloganem. „Mam potrzebę pomagania innym, dlatego za cel nadrzędny mojej działalności stawiam uświadamianie kobiet. Zdawanie im sprawy jak wiele zależy od nich samych i ich własnego postrzegania – samych siebie i przez innych.” Marta Banaszek.
Kampanię wsparły osobistości ze świata nauki, sportu oraz showbiznesu. Wśród Ambasadorek między innymi: Karolina Pilarczyk, Justyna Bolek, Kamila Kamińska, Maja Hirsch, Weronika Marczuk.