HalfPrice otwiera kolejny salon
Polacy kochają zakupy i kochają spędzać czas polując na okazje.
Nowa polska marka HalfPrice stworzona przez Grupę CCC otworzyła trzynasty, w dodatku kilkupoziomowy salon w centrum Warszawy, a dokładnie w DT Wars Sawa Junior przy ul. Marszałkowskiej 104. Model działania marki jest oparty na koncepcji sprzedażowej off-price, czyli „promocji”. W sklepach HalfPrice sprzedawana jest odzież dla całej rodziny, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki dla dzieci, pet toys oraz wyposażenie i dodatki do domu. Do końca roku Grupa CCC planuje otworzyć 60 sklepów HalfPrice w całej Polsce.
Kolejne salony
Premierowy salon zadebiutował w Galerii Północnej w Warszawie. Kolejne sklepy pojawiły się m.in. we Wrocławiu, Tychach, Szczecinie, Opolu, Kielcach, Łodzi, Olsztynie. Na okazyjne łowy wybrała się śmietanka show-biznesowa m.in. Katarzyna Zielińska, Ada Fijał, Zofia Ślotała, Maja Sablewska, Julia Kuczyńska, Klaudia El Dursi, Katarzyna Warnke, Piotr Stramowski, Michał Piróg, Jessica Mercedes, Jakob Kosel, Adam Zdrójkowski.
Gwiazdy pokochały HalfPrice
„Przyznaję, że trochę oduczyłam się polować i rozleniwiłam się w domu, ale jak weszłam do HalfPrice od razu oczy mi się zaświeciły i znalazłam kilka perełek na lato. W dodatku w super obniżkach. Zwykle poluję solo, ale dzisiaj polowałam razem z Zosią Ślotałą, bo ona ma dar do łowienia perełek i dała mi kilka cennych lekcji” – mówi Katarzyna Zielińska.
„Okres pandemii mocno zweryfikował dziedzinę sztuki, jaką jest moda i trochę ją spłycił. Moje podejście do ubrań jest teraz kompletnie ponad trendami, czyli wybieram rzeczy, które posłużą mi przez wiele sezonów. Polska jest idealna miejscem dla takich miejsc jak HalfPrice, gdzie można znaleźć markowe ubrania, ale za połowę ceny. Uwielbiam szperać, polować, szukać i znajdować coś dla siebie. Trafiłam do raju” – mówi Maja Sablewska.
„Moda zmieniła moje życie. To dzięki programowi modelingowemu jestem tu, gdzie jestem. Uwielbiam takie sklepy jak HalfPrice, gdzie jest multi brand i rzeczywiście potrafię tutaj polować jak prawdziwy myśliwy. Uwielbiam to robić. Przyszliśmy tu całą rodzinką, z naszą 4,5-miesięczną córeczką, bo to miejsce sprzyja rodzinnym zakupom, choć to nie jest pierwszy shopping Michaliny” – mówi Jakob Kosel.
fot. AKPA/materiały prasowe