Walcz. Idź pod prąd. Przekraczaj granice.
W 1957 roku Hubert de Givenchy stworzył zapach, który był dedykowany jego niegdyś wiernej przyjaciółce Audrey Hepburn. W 2018 roku Givenchy rozpoczęło nowy rozdział, tworząc intensywną i zapadającą w pamięć Wodę Perfumowaną.
Dziś ta historia ma dalszy ciąg wraz z L’Interdit Woda Toaletową, pełną życia i wyzwalającą jak Woda Perfumowana. Oto bez wątpienia na nowo wkraczamy do zakazanej strefy. W związku z czym dreszcze mocji zmienia się w euforię. Chociaż Woda Perfumowana zachęca by łamać reguły, to Woda Toaletowa wyzwala swobodny oddech i podkreśla nieskrępowaną, ciemną stronę każdej kobiety.
Moc kwiatu maku
Woda Toaletowa L’interdit, stworzona przez trio mistrzów perfumiarstwa, Dominique Ropiona, Anne Flipo i Fanny Bal, to bezsprzecznie intensywny i lekki zapach, wywołujący na skórze dreszcz zachwytu. Nowy zapach, w lżejszej wersji, odsłania niemal przezroczysty kwiat maku, którego ciemne wnętrze wprowadza niepokój w całej kompozycji.
Ten dwoisty kwiat wnosi roślinną promienność. W narkotyczny biały bukiet (kwiat pomarańczy i tuberoza) i mąci ciemne głębie buntowniczego akordu wetiwerii i paczuli.
Flakon budzący pożądanie
Godny uwagi jest fakt, że aby oddać hołd oryginałowi z 1957 roku, flakon Wody Toaletowej l’Interdit łączy ponadczasowość z nowoczesnością. Jego zaokrąglone kanty podkreślają czyste i delikatne linie. Wydaje się, że elegancja oparta na sile i niedopowiedzeniu. Szara, satynowa wstążka opleciona wokół szyjki, opatrzona symbolem Domu Givenchy, logo ze srebrnymi 4G, wiarygodnie wyczarowuje promienność i świeżość Wody Toaletowej.
Smukłe białe pudełko ozdobione logo w kolorze miedzianozłotym po otwarciu ujawnia zaskakujący i niezwykły kolor, śmiały szkarłat z podpisem Monsieur de Givenchy.
EKSPLOZJA ŚWIEŻOŚCI SYGNOWANA PRZEZ ROONEY MARĘ
Rooney Mara, twarz zapachu L’Interdit, zachęca, by łamać reguły i zachłysnąć się swobodą wolności. Ta utalentowana aktorka, prawie zawsze śmiała w swoich wyborach ról, wybiera je, zawsze dążąc do przekraczania granic w swoich licznych wybitnych kreacjach.
W filmie reklamowym stworzonym przez Todda Haynesa Rooney Mara przekracza zakazany próg z iście impertynenckim wdziękiem. Ubrana w ozdobioną czarną koronką suknię Givenchy Haute Couture, w kontraście z podziemnym światem paryskiego metra, pojawia się o świcie. Wydaje się być zachwycona i upojona wciąż świeżym wspomnieniem nocnego przekraczania granic.
Zdjęcia do kampanii stworzone przez Davida Simsa, przekazują oczywiście pewność siebie i wewnętrzny blask tej niewątpliwie hipnotyzującej aktorki.
Zapach proponowany jest w trzech opcjach: 35 ml – 254 zł*, 50 ml – 358 zł*, 80 ml – 437 zł*
*estymowane średnie ceny rynkowe
Dostępny w perfumeriach Sephora i na sephora.pl