Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour

To nie jest historia o kopciuszku. To jest historia o ciężkiej pracy, odwadze i WOLI by znaleźć właściwe rozwiązanie. Zaczęliśmy od jednej koszulki, aby móc uczynić sportowców lepszymi. Dzisiaj innowacja jest naszą siłą napędową oraz kluczem do realizacji naszych głównych założeń” – tak w skrócie swoją historię przedstawia marka Under Armour.

Edyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.pl

W Polsce marka odzieży sportowej Under Armour istnieje od 2009 roku. I z każdym rokiem zdobywa uznanie coraz większej liczby użytkowników, zwłaszcza sportowców i fascynatów sporty. W jednej z warszawskich restauracji marka zaprezentowała swoją najnowsza kolekcją. Pojawiło się wiele gwiazd, modowych blogerów i dziennikarzy, którzy kochają markę, wśród nich znaleźli się m.in. Krzysztof Wieszczek, który związany jest z Under Armur od dawna oraz aktorka i młoda mama Izabela Zwierzyńska. Najnowsza kolekcja to: sportowa odzież  męska wyposażona w świetne technologie, laserowe cięcia, dopracowane szczegóły i metaliczna kolorystyka oraz ubrania dla kobiet w której dominuje kolorystyka pomarańczowa, zielona i seledynowa.

Edyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.plEdyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.pl

Edyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.pl

Under Armour to amerykańska marka sportowej odzieży technicznej nowej generacji. Twórcą Under Armour jest Kevin Plank, zawodowy gracz futbolu amerykańskiego, którego sportowe doświadczenia doprowadziły do stworzenia t-shirtu idealnego. Stworzył materiał odprowadzający wilgoć, który nawet po długim czasie gry pozostaje suchy i lekki. Założeniem każdego produktu Under Armour jest zapewnienie komfortu, lekkości i suchości podczas każdego treningu, a tym samym uczynić sportowców lepszymi („To make athlets better”) i pomóc im osiągnąć jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu.

Edyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.plEdyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.plEdyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.plEdyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.plEdyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.plEdyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.pl

Marka Under Armour powstała w 1996 roku w babcinym garażu ówczesnego 23-letniego studenta i kapitana uniwersyteckiej drużyny futbolu amerykańskiego, a dziś ma własne laboratoria badawcze, w których materiały do produkcji odzieży są doskonalone z sezonu na sezon. Zdecydowana większość produktów Under Armour nie zawiera w sobie ani jednego grama bawełny, a w pozostałych zastosowana została techniczna bawełna, która schnie pięć razy szybciej niż zwykła bawełna.

Under Armour to nie marka mody sportowej. Under Armour nie oferuje odzieży „dla każdego”, tylko skupia się na produkcji wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.
Edyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.plEdyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.plEdyta: Wieszczek i Zwierzyńska na pokazie nowej kolekcji Under Armour - BlogStar.pl

Możesz również polubić

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close