Anna Gzyra: Hiszpańska majówka

Jak już wiecie uwielbiam podróżowanie i aktywne spędzanie czasu. W tym roku na majówkę wybraliśmy się do Hiszpanii. W dwie rodziny wynajęliśmy dom nad morzem w malukiej miejscowości. To naprawdę brzmi wspaniale i takie też było. Moja przyjaciółka, Joasia Moro, której pasją również są podróże, ma wspaniałą umiejętność znajdowania niepowtarzalnych miesc. Ten zakątek Hiszpanii absolutnie taki był! Zazwyczaj korzystamy z zorganizowanych wyjazdów, tym razem zaplanowałyśmy wszystko same. I to był strzał w dziesiątkę. Wylądowaliśmy w Alicante, wynajęliśmy samochody i pojechaliśmy do Benissy. Benissa to jedno z najstarszych i najpiękniejszych miast na wybrzeżu Costa Blanca. Dzieci były zachwycone! Domem, basenem, ogrodem, swobodą. W hotelu zawsze mam jakieś obawy kiedy dzieci same chcą chodzić po obiekcie i znikają z pola widzenia. Tu były wolne jak ptaki, ale pod czujnym okiem rodziców;) Zrobiliśmy po drodze zakupy i rozpoczęliśmy grillowanie i hiszpańską fiestę!:) Pyszne rybki, owoce morza, warzywka, oliwy, sery,  tarty z owocami…mniam! A rano było bieganie, codzienne kąpiele w morzu i inne ćwiczenia. W końcu ruch to podstawa.

IMG_9659 IMG_9674 IMG_9861 IMG_9691 s

Śniadanie jadaliśmy na tarasie, z widokiem zapierającym dech w piersiach. Były to pyszne i zdrowe śniadania, głównie warzywa i kasze. My z Joasią szykowałyśmy, a Panowie sprzątali. Potem pyszna kawka, świeżo zmielona. Niemalże codziennie jeździliśmy w nowe miejsca, zobaczyć jak najwięcej, posmakować różnych pyszności lokalnych i nie tylko lokalnych… Zdarzyło nam się odwiedzić nepalską knajpkę i też była to bardzo udana kolacja.

Hiszpania jest piękna, dostojna i niezwykle przyjazna. Kiedy wyjeżdżaliśmy w Polsce była jeszcze kiepska pogoda, tym bardziej doceniliśmy południowe słońce. Czy nie jest tak, że kiedy świeci słońce, po prostu żyje się piękniej i przyjemniej? Kiedy idzie się na spacer i spotyka kolorowe kwiaty, przepiękną roślinność, sady pomarańczowe, cytryny tak pięknie pachnące to aż nie chce się wracać. Wybieraliśmy najchętniej piaszczyste plaże z łagodnym wejściem do morza głównie ze względu na dzieci. Jednakże woda była jeszcze tak zimna, że zanurzenie się nie było takie proste.

IMG_9860 IMG_9609

Tydzień szybko zleciał, pozostawił piękne wspomnienia i całkowicie nas zregenerował. Nic mnie tak nie odpręża jak wyjazd z najbliższymi mi osobami w bajeczne i słoneczne miejsce. A teraz tak bardzo się cieszę, że w końcu wiosna zawitała i do nas! Aż nie chce się wychodzić z parków, placów zabaw od kilku dni. Spacery, rowery, rolki i lody – czas start!

Możesz również polubić

1. Henryk Maksymilian

Piękna kobieta, w pięknych okolicznościach przyrody.

2. Ania Gzyra-Augustynowicz

Ceny domów sa przeróżne. W zależności od terminu, lokalizacji, wyposażenia, ilości pokoi itd Ale na pewno warto pojechać przynajmniej w dwie rodziny, wtedy cena rozkłada się 🙂

3. Anka

Myślę, ze wynajęcie domu to fajniejsza opcja niż zatłoczony hotel.

4. gość

Pani Aniu, ile kosztuje wynajęcie takiego domu na tydzień?

5. Usa44

fajne wakacje

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.