blogstar

informacje o gwiazdach, manager gwiazd, uroda, moda

Walcz. Idź pod prąd. Przekraczaj granice.

W 1957 roku Hubert de Givenchy stworzył zapach, który był dedykowany jego niegdyś wiernej przyjaciółce Audrey Hepburn. W 2018 roku Givenchy rozpoczęło nowy rozdział, tworząc intensywną i zapadającą w pamięć Wodę Perfumowaną. 

Dziś ta historia ma dalszy ciąg wraz z L’Interdit Woda Toaletową, pełną życia i wyzwalającą jak Woda Perfumowana. Oto bez wątpienia na nowo wkraczamy do zakazanej strefy. W związku z czym dreszcze mocji zmienia się w euforię. Chociaż Woda Perfumowana zachęca by łamać reguły, to Woda Toaletowa wyzwala swobodny oddech i podkreśla nieskrępowaną, ciemną stronę każdej kobiety. 

Moc kwiatu maku

Woda Toaletowa L’interdit, stworzona przez trio mistrzów perfumiarstwa, Dominique Ropiona, Anne Flipo i Fanny Bal, to bezsprzecznie intensywny i lekki zapach, wywołujący na skórze dreszcz zachwytu. Nowy zapach, w lżejszej wersji, odsłania niemal przezroczysty kwiat maku, którego ciemne wnętrze wprowadza niepokój w całej kompozycji. 

Ten dwoisty kwiat wnosi roślinną promienność. W narkotyczny biały bukiet (kwiat pomarańczy i tuberoza) i mąci ciemne głębie buntowniczego akordu wetiwerii i paczuli. 

Flakon budzący pożądanie 

Godny uwagi jest fakt, że aby oddać hołd oryginałowi z 1957 roku, flakon Wody Toaletowej l’Interdit łączy ponadczasowość z nowoczesnością. Jego zaokrąglone kanty podkreślają czyste i delikatne linie. Wydaje się, że elegancja oparta na sile i niedopowiedzeniu. Szara, satynowa wstążka opleciona wokół szyjki, opatrzona symbolem Domu Givenchy, logo ze srebrnymi 4G, wiarygodnie wyczarowuje promienność i świeżość Wody Toaletowej. 

Smukłe białe pudełko ozdobione logo w kolorze miedzianozłotym po otwarciu ujawnia zaskakujący i niezwykły kolor, śmiały szkarłat z podpisem Monsieur de Givenchy. 

EKSPLOZJA ŚWIEŻOŚCI SYGNOWANA PRZEZ ROONEY MARĘ

Rooney Mara, twarz zapachu L’Interdit, zachęca, by łamać reguły i zachłysnąć się swobodą wolności. Ta utalentowana aktorka, prawie zawsze śmiała w swoich wyborach ról, wybiera je, zawsze dążąc do przekraczania granic w swoich licznych wybitnych kreacjach.

W filmie reklamowym stworzonym przez Todda Haynesa Rooney Mara przekracza zakazany próg z iście impertynenckim wdziękiem. Ubrana w ozdobioną czarną koronką suknię Givenchy Haute Couture, w kontraście z podziemnym światem paryskiego metra, pojawia się o świcie. Wydaje się być zachwycona i upojona wciąż świeżym wspomnieniem nocnego przekraczania granic. 

Zdjęcia do kampanii stworzone przez Davida Simsa, przekazują oczywiście pewność siebie i wewnętrzny blask tej niewątpliwie hipnotyzującej aktorki. 

Zapach proponowany jest w trzech opcjach:  35 ml – 254 zł*, 50 ml – 358 zł*, 80 ml – 437 zł*

*estymowane średnie ceny rynkowe

Dostępny w perfumeriach Sephora i na sephora.pl 

BlogStar: Walcz. Idź pod prąd. Przekraczaj granice. - BlogStar.pl

BlogStar: Walcz. Idź pod prąd. Przekraczaj granice. - BlogStar.pl

BlogStar: Walcz. Idź pod prąd. Przekraczaj granice. - BlogStar.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close